luni, 8 septembrie 2008

Valorifica timpul tau

Va veni o vreme cand nu vom mai avea nevoie de ceas.

“Doamne, spune-mi care este sfarsitul vietii mele, care este masura zilelor
mele, ca sa stiu cat de trecator sunt.” Iata ca zilele mele sunt cat un lat de
mana, si viata mea este ca o nimica inaintea Ta. Da, orice om este doar o
suflare, oricat de bine s-ar tinea. Da, omul umbla ca o umbra, se framanta
degeaba, strange la comori, si nu stie cine le va lua. Acum, Doamne, ce mai pot
nadajdui eu? In Tine imi este nadejdea Izbaveste-ma de toate faradelegile mele!
Nu ma face de ocara celui nebun!” Psalmul 39:4-8

Doamne vrem sa nu ne irosim aceasta viata ci sa o traim pentru Gloria Ta.
Sa nu ne risipim viata prin gunoaie ci sa fim predati Voii Tale.
In libertatea primita prin Christos.
Multumesc Tie
de ani
de viata
de timp.
si de Dragostea ta..
cea mai frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică