sâmbătă, 19 ianuarie 2008

solista Mihaela Oancea - tinerica

Cand eram mic ascultam casete audio cu "Mihaela Oancea". cantari crestine. Acum canta intr-o biserica baptista. Insa priviti cum canta la 17 si ce talent avea .Dumnezeu nu a lasat-o sa se piarda in lume.. sa cante despre dor, amor si iubire..ci despre VESNICA IUBIRE- Dumnezeu.

22 de comentarii:

  1. Sant nascut in 1950 - am vizionat emisiunea prin 1972 - de cum am vazut-o am zis ca e mare - are gratie si nerv - sectiunea secunda in stil jazzistic atrage - finalul cu melisme skat a la aura urziceanu m-a topit - e cuceritoare - chiar seducatoare - am devenit fanul ei perpetuu - nu am uitat-o - alaturi de Corina Chiriac e intre cele mai talentate si bune soliste - acum o mai ascult la radio cu teme religioase - imi place si am nevoie macar de vocea ei - mai exista oare in arhiva de aur a tv benzi de magnetoscop cu ea? - val duiculescu - bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  2. Sant nascut in 1950 - am vizionat emisiunea prin 1972 - de cum am vazut-o am zis ca e mare - are gratie si nerv - sectiunea secunda in stil jazzistic atrage - finalul cu melisme skat a la aura urziceanu m-a topit - e cuceritoare - chiar seducatoare - am devenit fanul ei perpetuu - nu am uitat-o - alaturi de Corina Chiriac e intre cele mai talentate si bune soliste - acum o mai ascult la radio cu teme religioase - imi place si am nevoie macar de vocea ei - mai exista oare in arhiva de aur a tv benzi de magnetoscop cu ea? - val duiculescu - bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelenta intrebare.
    Azi valorile sunt uitate, si cum moare cineva scump si preaiubit se fac eforturi disperate de a se recupera acele benzi si publica.

    Pacat ca ne pretuim valorile post-mortem.

    Sa nu fim nepasatori fata de sufletele din jurul nostru.

    Multa pace iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Asemenea multa pace si liniste-daca in mesaj e o subtilitate si nu o idee general valabila-desi sant barbat voi plange-va intreb-sa fiu linistit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mihaela, Sint pastorul Stefan Matasaru de la New York si te-am auzit cintind ani in urma la conventia din Chicago. Avem un eveniment de Craciun pe data de Decembrie 27, Dumineca dupamasa, in auditoriul unei scholi din Queens (zona unde locuiesc multi romani). Am facut advertising la ziarele romane locale. Ai vrea sa faci o vizita la New York si sa ajuti lucrarea pe care o incepem? New York este orasul cu cei mai multi romani din America, dar cu evanghelismul cel mai slab. M-am gindit la tine pentru ca sint multi romani veniti din Bucuresti si romani evrei, si este nevoie sa avem un program de cea mai buna calitate, spirituala si artistica. Te rog, daca este o posibilitate, suna-ma la 516-902-4114. Sarbatori fericite tie si familiei tale, Stefan Matasaru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela Oancea... a murit de mult timp... din nefericire...

      Ștergere
    2. esti sigur?..tocmai am vazut niste poze cu ea din 2012 si mi se parea perfect sanatoasa si in viata:D i amai cauta umpic pe google si poate vei gasi si tu pozele alea!

      Ștergere
    3. Cred ca o confunzi cu Mihaela Runceanu. Mihaela Oancea e bine mersi. Traieste in SUA.

      Ștergere
  6. I just came by this video today. I remember when I was young, Mihaela came to my church, and she sang. I loved the way she sang! My dad bought her tapes, and I enjoyed listening to her. I wish I knew a bit more about her music career...trying to do some research, and came by your post. :) Be blessed.

    RăspundețiȘtergere
  7. ceau mihaiela sunt george.cind te am vazut si ascultat aveam 12 ani c am prin anul 1976 m ai fascinat atit fizicul tau dar si glasul tau. atunci nu l cunostem pe dumnezeu.dupa aceia nu te am mai vazut nici odata desi doream sa te mai vad,nu stiam ce sa petrecut cu tine. dupa aceia am cunoscut pe dumnezeu si adevarul sau. m am pocait adventist de ziua saptea si aceasta s a intimplat cind aveam 21 ani.imediat am dat de o caseta de muzica cu tine,nu mi venea a crede ce vedeam si ascultam erai tu. eram plin de bucurie. ACUM TOTDEAUNA ASTEPT CU NERABDARE ZIUA REVENIRI MINTUITORULUI PE NORII CERULUI SPRE A NE LUA ACASA IN PATRIA CEA ETERNA UNDE NU VOM MAI FI NICI ODATA BATRINI CI NUMAI TINERI FRUMOSI ASA CUM AM FOST IN CEA MAI FRUMOASA FAZA A VIETI BA CHIAR MAI FRUMOASA,SI ATUNCI VREAU SA VORBESC CU TINE,SA TE PRIVESC CHIPUL TAU CARE NU L AM MAI VAZUT DE ATUNCI NICI ODATA.FI PUTERNICA PRTIOSA SURIOARA MIHAIELA DOMNUL SA FIE CU TINE RAMII LINGA DOMNUL.NU TE CIMPROMITE CU PACATUL CI URASTE L ALIPESTETE DE DOMNUL INCREDETE IN EL CACI IN CURIND VINE PE NORII CERULUI NU VOM GUSTA MOARTEA CI VOM FI TRNSFORMATI DE VI LA POMUL VIETI VOM FACE CUNOSTINTA. ABEA ASTEPT AM SA TI MAI SCRIU SI ALTA DATA.DOMUL CU TINE MEREU MULTA PACE

    RăspundețiȘtergere
  8. eram copila cand Mihaela Oancea canta, mi-o amintesc la un spectacol la sala Polivalenta din Bucuresti, stralucitoare, frumoasa, tanara, talentata, imbracata intr-o rochie argintie, canta "In pasi de step" daca imi amintesc bine, era minunata.
    Nu dupa mult timp a incetat sa cante, si-mi amintesc cum mult timp m-am imtrebat unde a disparut, imi spuneam ca era un mare pacat retragerea ei de pe scena, era atat de talentata. Incepusera sa circule voci potrivit carora s-ar fi pocait, dar niciodata nu am avut confirmarea acestui fapt. Acum vad ca este adevarat, probabil asa a simtit ca trebuie sa faca si o admir foarte mult pentru a fi stiut sa aleaga in acest fel.
    Ce as putea sa-i transmit Mihaelai, multa sanatate, putere si vointa in tot ce face, mi-ar place sa aflu mai multe lucruri despre ea dar desi am cautat in internet nu am gasit suficiente informatii.
    Corina Stoicaan

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda... e alegerea ei ce credinta imbratiseaza, dar e mare pacat pentru vocea ei extraordinara si pentru talentul remarcabil. E un fel de retrogradare, de la muzica adevarata, la aceasta muzica asa-zis religioasa, care e un mare kitsch.

    No offence...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu cred ce e vorba de 'retrogradare'...ci de avansare:) Sa-ti dedici viata Creatorului si sa-ti folosesti talentul pe care tot El ti l-a daruit pentru a-L slavi,cred ca e exact ce face Mihaela acum. Vocea ei a ramas aceeasi, la fel si 'standardele' ei in ale muzicii, asa ca orice cantec ales de ea are esenta, it toches your heart...keep up the good work, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  11. Domnul sa -ti binecuvanteze vocea, sa Il lauzi numai pe El, neincetat!

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt crestin evanghelic,locuiesc in suceava, si o cunosc pe Mihaela Oancea doar din cantece crestine.Nu stiu nimic despre viata ei privata,insa as vrea foarte mult sa o vad cantand live si as vrea ca implicarea ei in muzica crestina sa fie mai intensa .E mare pacat ca un asemenea talent sa nu fie folosit pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi pare rau ca nu o poate asculta toata lumea pe scene, mi se pare o mare pierdere ca s-a lasat acaparata de asemenea oameni cu o asemenea credinta. Dumnezeu lasa pe pamant oamenii talentati sa-i faca fericiti si pe altii, nu numai pe El cum zic aceste personaje care nu au nici o treaba cu credinta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu mai ştiu nimic de ea încă de pe vremea lui Ceauşescu. Se spunea că ar fi de etnie romă(nu că ar fi relevant) datorită asemănării stilului ei interpretativ cu stilul Aurei Urziceanu. Oricum ar fi , pe oriunde ar trăi acum îi urez toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  15. In copilarie am avut ocazia sa o vad pe Mihaela mai de aproape - venea uneori (pe vremea lui Ceausescu) la biserica evanghelica unde faceam parte; avea acolo rude - matusi, veri. Am admirat-o mult ca si in perioada ei 'de glorie' nu s-a rusinat sa il caute pe Dumnezeu si sa viziteze adunari de pocaiti.

    Mihaela e verisoara cu Aura Urziceanu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur foarte mult pentru ca Mihaela Oancea a ales sa cante si sa dea slava Creatorului .Apreciez foarte mult vointa ferma a acestei soliste care nu s-a lasat influentata de invataturile si sfaturile celor care au incercat sa o atraga iar pe scenele lumii acestea.Daca romanii ar intelege ca ceea ce Mihaela Oancea a ales ramane vesnic si ar urma exemplul ei Dumnezeu ar binecuvanta Romania tara noastra frumoasa din toate punctele de vedere. Stiu ca aceasta sora scumpa si draga Mihaela Oancea v-a fi o mare marturie pentru multi si nimeni nu v-a putea sa se desvinovateasca in fata Marelui Judecator in marea ZI a judecatii cand v-a fi judecat atat cerul cat si pamantul. Draga Mihaela Domnul sa iti ajute tie si familiei tale si sa poti ramane tare in credinta si in continuare o voce care canta si da Slava Mantuitorului.Sunt asistenta medicala si sunt plecata din Romania dar ma bucur foarte mult cand aud vocea Mihaelei Oancea la Radio Vocea Evangheliei care o ascult pe internet.Multe multe Binecuvantari sora Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragii mei,oameni buni, va rog frumos nu ma cainati! Sunt fericita cu adevarat! Am gasit in Domnul Isus impacarea cu Dumnezeu Tatal si viata vesnica.Poate Dumneavoastra nu aveti nevoie de asa ceva,poate stiti cu siguranta ca veti merge direct in cerul sfant,dar eu am dorit sa fiu iertata de pacat in sangele scump al Domnului Hristos si sa traiesc o viata noua prin invierea Lui ,aici pe pamant si in vesnicie. E drept ,asemenea cuvinte ,din pacate,sunt folosite in circumstante diferite....se poarta astazi...dar Sfanta Scriptura este cea care nu isi pierde valoarea ,ba mai mult,celor ce doresc sa afle de unde vin si unde se vor duce dupa moartea fizica,constitue indreptarul vietii.Faptul ca unii dintre noi nu-l credem pe Dumnezeu pe Cuvant, nu-L desfiinteaza nici pe El nici Biblia. Adevarul Suprem! Dragii mei , va rog sa ma credeti, sun o persoana foarte greu de convins...nu m-a convertit nimeni, eu am citit Biblia cu intelegerea ca este Cuvantul Lui Dumnezeu si...L-am gasit ! Am fost sincera! De fapt , daca-L percepi pe Dumnezeu ca realitate si nu idee,nici nu poti fi altfel decat sincer.Dezgolit de tine insuti.Va multumesc ca nu m-ati uitat,pentru mine este o mare surpriza! Nu m-am crezut niciodata prea...vedeta. Nu dormiti pana ce nu incercati sa intelegeti cat de mult va iubeste Dumnezeu! ... Si eu putin.... si ma rog cu drag pentru poporul roman. M.O.P.

      Ștergere
  17. Mihaela nu este verisoara Aurei Urziceanu. Bunica Mihaelei-din partea mamei- a fost verisoara primara cu tatal doamnei Aura.Asa ca,,, daca pe undeva exista asemanari sunt neintentionate.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică