marți, 17 ianuarie 2017

Ultima postare din Blogspot NAZIREAT4HIM

Ne-am mutat pe https://depozitarul.wordpress.com/ 

Toţi cei care ați găsit de bine să căutați împreună cu mine anumite comori spirituale si alte resurse aici pe Depozitarul lui Dumnezeu, vă invit sa ne mișcăm pe o platforma mai profesionistă Wordpress.

După 10 ani de hobby, în care mi-am salvat anumite principii, ilustrații, poezii, schițe de predici si alte resurse spirituale (alții e drept și le scriu în agende personale. sau direct pe HDisk, dar uneori pleci din localitate..si e bine sa le ai "depozitate""undeva).., recomand tuturor celor care vreți să vă începeți un blog, să il alcătuiți aici pentru ca este mult mai uşor, dar consumă multe resurse. 

Wordpressul este mai uşor de întreținut si mult mai profesional.
Aceeași rugăciune o am si eu..sa scriu concis dar de calitate.

Am citit recent o rezoluție a unui prieten pentru anul 2017:

1. Delete social media
2. Read Bible every day
3. Drink more water.

Rezoluția mea pentru anul asta este (Be present but not always present) sa fiu prezent si aici dar nu întotdeauna prezent.Iar de ințelepciunea si cunoștințele căutate doresc să beneficieze mai întâi familia mea și cei apropiați mie. 

Iar dacă cuiva ii este de folos ceea ce postez...atunci punct ochit- punct lovit.

Să ne trăim toti frumos vieţile, ca înaintea Feţei lui Dumnezeu.

Renunț cu bucurie la clasările in topuri si rank uri de top, clasamente bazate pe click-uri sau trafic.
Cineva spunea:
 "Dacă vrei să fi popular, vorbește despre fericire/ 
Dacă vrei să fi nepopular vorbește despre sfințenie"

Am urmărit si aici să postez pentru Gloria lui Dumnezeu.

Întrebări care m-au ajutat si sper sa te provoace si pe tine:

1. Te folosești de tehnologie sau tehnologia te folosește pe tine?

2. Sunt eu in căutarea de adepți, fani,simpatizanți, aplaudaci, si cat mai multi prieteni pe Facebook, followersi pe Twitter?

3. Sunt dependent de dorința de a arata altora noutati? De a dovedi, de a demonstra cuiva ceva?De a fi eu primul care pune poza aia de prost gust pe facebook, blog?

4. Intervențiile mele in social media, blog, comentarii, articole, sharuri ..sunt un substitut pentru relațiile fată în faţă? Sau chiar un înlocuitor al relației mele cu Dumnezeu?

5. Sunt onest si deschis în a primi sfaturi, în a da socoteala ?

6. Imi este frica daca cineva mi-ar lua telefonul /laptopul pentru o săptămână si sa se uite in el si sa descopere care sunt căutările, preocupările mele, paginile accesate?

7. Persoana mea online- este aceeași cu mine însumi, sau este ceva partial, o supra-spiritualizare, o exagerare? Sau cei din jurul meu nu pot sta nici 1 minut in prezenta mea?

8. Relațiile mele cele mai bune sunt bazate pe relații faţă în faţă..sau relații in spațiul virtual (chaturi, rețele de socializare, forumuri de discuții, emailuri, twitter, instagram?)

9.Este biserica locală şi comunitatea in care trăiesc mai importanta decât alta comunitate online din care fac parte ? (acum sunt fel si fel de grupuleţe, comunități online, eu le spun "triburi", triburi de mămici, triburi de politică, grupuri de protestatari, triburi de frustrați).

10 Când mă trezesc, citesc Biblia şi mă rog înainte de modalitaţile de comunicare moderne, electronice? Statisticile arată că 74% din cei credincioși rămân cu "sticla", ecranul în mâna înainte de a adormi..şi primul lucru pe care îl ating şi văd atunci când se trezesc.

11.Am parte de perioade de Sabat, de momente când închid facebookul fără să trâmbițez asta..şi zile pe săptămână in care nu postez nimic? Am parte de detoxifieri digitale?

12. Cât timp pot rezista şi să merg înainte fără a mă conecta la lumea digitală? Să poti sa mergi in tabere, retreaturi fara conexiune la internet, fara wirelles..si sa nu fi bosumflat.

13.Ma promovez pe mine insumi sau pe Dumnezeu?

14.Incerci sa umpli fiecare moment al zilei cu postari, articole, comentarii, distribuiri? ( nu de multe ori am vazut..si tot felul de oameni cu vocatii diferite, la 8.posteaza din adevarul, la 9 din timesnewroman, la 10 pune o poza, la 11..articol pe blog, la 12-pune stiri din sport. (consider ca nu este pacat sa ai cont facebook, dar eficienta ta este la Zero si la munca si in relatiile cu ceilalti..cand dai dovada de o intensitate si frecventa pe retele de socializare).

15. Daca Isus s-ar uita la utilizarea telefonului tau, ar spune "Bravo, Bine rob bun si credincios!"

16. Devi stresat, frustrat daca ti se descarca bateria la telefon, sau esti separat cateva zile de laptopul de unde scri pe blogul tau?

17.Ţi-ai setat anumite limite cu privire la timpul petrecut în social media?

18.De câte ori îți verifici telefonul in fiecare zi ?( sa vezi dacă "mi-a dat like")-adolescenții ajung si la 100-200 de ori pe zi. Acum nu mă refer la cei care lucrează in domeniu, email, promovări social media.

19. Ești dornic să iti achiziționezi mereu "ultima tehnologie, ultima noutate"?

20. E chiar util, necesar şi importat să scrii ceea ce vrei să scrii?

Conținutul acestui blog a reprezentat in totalitate perspectiva mea personală si nu cea a organizaților, bisericii locale sau asociatilor cu care sunt asociat sau afiliat.Si la fel voi scrie, in nume personal si pe depozitarul wordpress.

Cu respect.
depozitarul.





3 comentarii:

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică