miercuri, 13 august 2008

Puterea exemplului bate sondajul





















De ceva vreme..s-a incheiat si al treilea poll din blogul meu " Face Rugaciunea o diferenta in viata ta" ? primele au fost "Cine trebuie sa se trezeasca spiritual in biserica ta?" cu 171 de voturi si "Pentru Misiune credeti ca avem nevoie de mai mult(a)?" cu 47 de voturi.
Votul acesta a durat o luna si a cuprins 96 de voturi.
Tin sa va anunt ca ati votat sub atenta privire a Celui Prea Inalt si Sfant.
Imi place sa ii spun Domnului si " Cel ce vede toate".
Imi vede prima data trairea mea.
cat citesc , cat ma rog, cat imi fac eu timp pentru Domnul si cat aplic din ce cunosc?
si are timp sa vada la lucru o omenire intreaga.
Depozitarul sper sa fie un depozit de hrana pentru cei flamanzi dupa El, dupa Adevar, dreptate, iubire si Har. Imi doresc sa fie in continuare. Tin insa sa precizez ca viata spirituala nu se traieste virtual ci prin experientele cu oamenii ( pe afara) . Sa nu neglijam viata noastra.
Isus tot ce auzea la Tatal comunica ucenicilor.
Isus tot ce vedea la Tatal facea prin propria lui viata.
Acesta este puterea Exemplului personal, trairea unui crestinism simplu si practic.
Cea mai frumoasa predica, cea mai frumoasa viata, cea mai influenta viata este puterea modelului personal. Acela te a te lasa prelucrat, modelat, folosit si imputernicit cu putere si dragoste de catre Dumnezeu in slujba altora la nivelul cel mai practic posibil.
Isus este singurul lider si slujitor din lume ce a spus " Faceti toti ce fac si eu". El a iubit - si noi suntem chemati sa iubim, El a avut mila si indurare de noroade, A avut compasiune, Dragoste pana la epuizare pe cruce, iertare pentru omenire. si ne cere si noua sa avem pasiune si durere pentru cei nemantuiti, sa iertam pe cei ce ne gresesc, sa ne iertam si noi unii pe altii, sa daruim. Binenteles ca nu ne cere sa ne autoflagelam , sa ne pedepsim singuri, sa ne biciuim cum altii doresc sa castige bunavointa unui zeu. Domnul Isus ne cere sa ii purtam crucea cu demnitate si onoare caci El a promis ca va fi mereu cu noi si ne va ajuta.
Tot acum imi aduc aminte de un citat superb:

Faptele tale vorbesc atat de tare incat lumea nu mai aude ce spui.
Niciodata nu am fost de acord cu cineva care doar declara ceva si nu vedeam asta si in viata lui.
De aceea va spun sincer..Sunt provocat sa traiesc altfel si sa fac o diferenta.
Si eu o mai sclintesc..si eu mai gresesc...dar vreau sa tintesc sus. Intr-adevar Bunul meu Parinte din ceruri sa se bucure de mine cand se uita si la viata mea.
Sunt convins ca ai avut parte de oameni care una spun, alta fac. Una te invata pe tine, alta fac ei. “Fa ceea ce spune popa, nu ceea ce face”, nu-i asa? Profesori, parinti, prieteni, colegi, sefi… chiar predicatori pot fi inclusi aici- una spun, alta fac. Colegii mei de facultate chiar asta imi spuneau " pe noi nu ne intereseaza calitatea morala a unui om, noua ne place doar ceea ce vorbeste" . FALS. Nu poti iubi un om ipocrit, duplicitar, fatarnic.
Nu ar fi bine sa faca exact ceea ce spun? De fapt, asta este atat o trasatura de bun simt pe care ar trebui sa o avem fiecare dintre noi: se numeste integritate. Domnul sa ne faca integrii pentru Imparatia Lui. Asta daca ne tot consideram atata " Fii si fiice de Imparat". Sa si dovedim asta prin practica vietii si Implinirea cuvintelor ce le auzim, citim, rostim, predicam, rugam, vorbim, declaram.
In domeniul de afaceri, domeniul marketing, management, sau chiar si relatii publice se mai numeste si “congruenta”. A fi congruent este un lucru foarte important in comunicare, mai ales cand vrem sa convingem pe cineva. Congruenta este unul dintre cele mai importante ingrediente ale credibilitatii. Cata incredere iti inspira o persoana care una spune si alta face?
In domeniul spiritual-duhovnicesc-bisericesc-pocait am putea concluziona prin aceasta idee:
Practice what you preach. / Practica ceea ce predici.
Conducerea prin exemplul personal este o forma puternica de management ,leadership sau de slujire. De fapt, este chiar singura forma de sluijire adevarat. Poti conduce si prin alte parghii, poti manipula oamenii. Exemple sunt destule. Una dintre problemele majore ale societatii romanesti este chiar aceasta: nu avem adevarati lideri, oameni care fac ceea ce spun. Una promit, alta realizeaza.
Domnul sa ne ajute pe toti sa ne rugam precum votam in polluri.
SA fim atat de rugativi in timpul nostru cu Domnul pe cat de accesibili in timpul nostru pe internet.
Sa iubim si sa fim indragostiti pentru Isus si de lucrurile de sus,
(intelepciunea, bucuria, pacea, iertarea) precum afirmam in discutiile noastre, in blogurile noastre.
Cateva stimulente gasite de mine in Scriptura pentru exemplu personal sau Implinirea promisiunilor facute.
-1 Ioan 3:18. Copilasilor, sa nu iubim cu vorba, nici cu limba, ci cu fapta si cu adevarul.
-1 Ioan 2:6 6. Cine zice ca ramane in El, trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.
- Numeri 30:22. Cand un om va face o juruinta Domnului, sau un juramant prin care se va lega printr-o fagaduiala, sa nu-si calce cuvantul, ci sa faca potrivit cu tot ce i-a iesit din gura.
Acum ma pregatesc sa lansez Poll-ul no.4 " Momentan sunt.." ?, pentru a va cunoaste si pe voi cei care intrati pe aici.
Domnul sa va binecuvanteze pe toti.
Si va multumesc de raspunsurile din sondaj. Ma bucur ca sunt tineri bucurosi si azi , insufletiti de Prezenta Domnului, care au experimentat rugaciuni ascultate, care simt puterea rugaciunii si care au nevoie disperata de calauzire si tovarasie cu Tatal prin rugaciune in aceasta viata.
Aceste voturi sa fie o realitate in viata noastra, a tuturor.
Amin

Un comentariu:

  1. vroiam si eu sa pun un vot....dar nu stiu la ce...trebuia sa pui si "momentan sunt in vacanta":)

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică