vineri, 4 iulie 2008

Cum sa-Ti multumesc



Cum să-Ţi multumesc pentru tot ce mi-ai dăruit

Eu n-am meritat ca să mă iubeşti aşa de mult

Tot cerul n-ar putea să spună deplin recunoştinţa mea

Că tot ce sunt şi ce voi fi de-a pururi

E darul Tău divin

.

Slăvit fie Domnul, slăvit fie Domnul

Slăvit fie Domnul pentru ce mi-a dat

M-a spălat al Său sânge

M-a-nălţat braţul tare

Slăvit fie Domnul pentru tot ce mi-a dat

.

Aş vrea să-Ţi fiu pe plac

Cu viaţa mea, cu tot ce am

Şi gândul meu, ruga mea

S-o înalţ mereu spre Golgota

M-a spălat al Său sânge

M-a-nălţat braţul tare

.

Slăvit fie Domnul, pentru tot ce mi-a dat

Slăvit fie Domnul, slăvit fie Domnul

Slăvit fie Domnul pentru ce mi-a dat

Pentru ce mi-a dat

2 comentarii:

  1. Povestea vietii fiecarui om... care culmineaza cu alegerea... unison in vesnicie.

    Pocainta cu sila, nu se poate.

    Multa pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu este mai "merituos" inaintea Lui, care sa fii primit oferta preferentiala, sau favorita.

    Toti gustam din acelasi Har indestulat si imbelsugat:).

    Nici Isus nu si-a dat viata cu sila.
    Ioan 10:17-18
    17"Tatal Ma iubeste pentru ca Imi dau viata ca iarasi s-o iau,
    18."Nimeni nu Mi-o ia cu forta, ci Eu o dau de la Mine" ( Liga Bibliei)

    18" Nimeni nu Mi-o ia cu sila, ci o dau Eu de la Mine" Cornilescu

    Ce har..
    Multa pace prin El si tie.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică