vineri, 29 februarie 2008

ganduri despre credinta si crestinism















  • Nu ne trebuie lemnul crucii pe care a stat Christos, ci Christosul care a stat pe lemnul crucii!

  • Timpul este Prea INCET pentru cei ce Asteapta,Prea IUTE pentru cei ce se Tem,Prea LUNG pentru cei ce Sufar,Prea SCURT pentru cei Fericiti,Dar pentru cei ce Iubesc Timpul NU EXISTA!

  • Credinta nu este un vis omenesc sau o iluzie. Credinta este lucrarea lui Dumnezeu in noi. Ea ne stramuta in lumea divina pentru renasterea noastra in Dumnezeu. Ea il omoara pe vechiul Adam din noi si ne face o faptura noua, ne recreiaza inima, curajul, intelegerea si toate celelalte fatete ale personalitatii. Credinta vine prin lucrarea Duhului Sfant. Ea implica o putere de viata care ne impinge irezistibil spre bine. Credinta nu intreaba care sunt faptele bune ce trebuiesc facute, ci trece la infaptuirea lor fara nici un fel de intrebare. - Martin Luther

  • Credinta nu este impotriva ratiunii, ci dincolo de limitele ratiunii, o continuare a ei.

  • Cred in soare si cand nu straluceste, cred in dragoste si cand n-o simt si cred in Dumnezeu si atunci cand nu-mi raspunde. (Gasita intr-un lagar de exterminare din timpul celui de al doilea razboi mondial)

  • Ceea ce credem despre Dumnezeu este cel mai important lucru despre noi insine.

  • Credinta in Dumnezeu vede invizibilul, crede incredibilul si primeste ca rasplata imposibilul.

  • Ceea ce credem determina cum ne comportam, iar amandoua impreuna determina ce devenim.

  • O credinta mica te poate duce in cer, dar una mare poate aduce cerul la tine.

  • Este bucuria lui Dumnezeu sa daruiasca; este insa datoria noastra sa cucerim prin credinta.

  • Multi suntem convinsi ca am putea muta muntii, daca s-ar gasi cineva sa dea la o parte dealurile care ne stau in cale!

  • O religie usor de ascuns este si usor de pierdut!

  • Credinta este pasarea care vede lumina inainte de ivirea zorilor.

  • O singura persoana cu convingere face mai mult decat 99 care au numai interese.(pareri si opinii).

  • Suntem inclinati sa credem nu ceea ce este adevarat, ci ceea ce ne place.

  • Credinta creste in intunerec.

  • Fara fapte, credinta nu numai ca este moarta, dar mai miroase si urat!

  • Faptele fara credinta sunt tot la fel de moarte ca si credinta fara fapte.

  • Dwaight L. Moody descrie trei feluri de credinta in Isus Christos; credinta care se chinuieste, care se poate asemana cu um om care se zbate in valurile furtunii; credinta care se apuca, asemanatoare cu naufragiatul care, inotand, a ajuns sa se apuce cu o mana de marginea barcii, si credinta linistita, care se aseamana cu cel care s-a urcat deja in barca, s-a odihnit putin si acum este gata sa dea o mana de ajutor pentru salvarea altora.

  • M-am rugat pontru credinta, asteptand ca Dumnezeu sa ma loveasca cu ea ca si cu un traznet. Nu s-a intamplat insa nimic ... Am deschis atunci Biblia si am inceput sa citesc cu regularitate. "Credinta vine in urma auzirii si auzirea prin Cuvantul lui Dumnezeu." De cand citesc, credinta mea este intr-o continua crestere - Dwaight Moody

  • Adevarata credinta se preocupa cu ceea ce a spus Dumnezeu, nu cu ceea ce au spus "inteleptii."

  • Sa nu te indoiesti niciodata in intunerec de ceea ce a spus Dumnezeu pe cand era inca lumina.

  • Pentru omul obisuiut, nu este numai greu sa traiasca o viata crestina; este imposibil!

  • Crestinismul este greu numai cand este o meserie, nu un stil de viata.

  • O viata sfanta are glas. Ea vorbeste chiar si in momentele de tacere, fiind sau o continua atractie sau o perpetua condamnare.

  • Dumnezeu a pus Biserica in lume; Satan a pus lumea in Biserica.

  • Am auzit despre muribunzi care au zis: regret ca am fost un alcoolic, ca am fost un ateu, ca am fost un agnostic, ca am fost pacatos, dar n-am auzit inca de nimeni care sa fi spus pe patul mortii: "Imi pare rau ca am trait o viata crestina." Si ceea ce spunem pe patul mortii este singurul lucru care conteaza.

  • Poti fi confucianist fara sa-l cunosti pe Confucius, mahomedan fara sa-l fi cunoscut pe Mahomed si budist fara sa-l cunosti pe Buda, dar nu poti fi crestin daca nu te-ai intalnit personal cu Christos!

  • Daca nu te simti la fel de aproape de Dumnezeu ca pe vremuri, nu te mai intreba degeaba care dintre voi doi v-ati mutat.

  • Crestinismul nu falimenteaza niciodata, doar unii crestini falimenteaza.

  • Crestinismul este si comportament, nu doar credinta.

  • Naaman, sirianul, este o ilustratie a paradoxului mantuirii: el ne invata ca trebuie sa facem tot ce ne cere Dumnezeu, fiind convinsi ca de fapt, in inutilitatea noastra, El va face totul!

  • Credinta produce crestinismul; viata il dovedeste, incercarile il confirma, iar moartea il incununeaza.

  • Citeste si vei cunoaste; cunoaste si vei indragi; iubeste si vei fi gata de slujire; slujeste si vei cunoaste fericirea.

  • Ca sa ajungem sa pretuim just valoarea Ancorei, trebuie mai intai sa simtim apasarea furtunii.

  • N-am auzit prea multe despre "hotararile apostolilor", dar am auzit foarte adesea despre "Faptele Apostolilor"!

  • "Dar de cand ne ghidam noi, crestinii, dupa statistici? Ce avem noi de-a-face cu "ceea ce obisnuiesc oamenii sa faca"? De cand suntem noi ca si cameleonul care se adapteaza la culoarea fondului inconjurator?" (Walter Trobisch)

  • Doar crestinul "iesit din comun" este cu adevarat un crestin veritabil. Numai cel ce poate contrazice raul general printr-o proprie si puternica afirmare a binelui merita sa poarte numele de crestin. (Bonhoeffer)

  • Adevar fara dragoste inseamna brutalitate; dragoste fara adevar inseamna ipocrizie.Ravna fara pricepere duce la fanatism; dar pricepere fara ravna inseamna paralizarea oricarei actiuni.

  • In ce priveste viata crestina, exista multi "profesori", dar foarte putini ... "posesori".

  • Crestinismul este Dumnezeul plecat in cautarea omului pierdut, nu invers!

  • Preocuparea Bisericii trebuie sa fie in cel mai inalt grad Christos. Isus n-a spus: "Voi zidi Biserica voastra" si nici "Voi veti zidi Biserica Mea", ci "Eu voi zidi Biserica Mea!"

  • Unii folosesc crestinismul ca pe un autobuz, stau in el doar atata timp cat merge in directia dorita de ei.

  • Un crestin este o minte prin care gandeste Christos, o inima prin care simte Christos, o voce prin care vorbeste Christos, o mana prin care lucreaza Christos.

  • Nu poate fi vorba de o intronare a lui Christos fara o detronare a "eu"-lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică