luni, 6 aprilie 2015

"Vrem trezire....vrem trezire"...serios!? - Predici Gheorghe Aurel




Aud câteodată exagerări paranoice în predici. Un exemplu este următorul : "Iubită adunare vreau să vă anunț că am fost sunat de sute de persoane în această săptămână (și pe la 3 noaptea- ca să iși laude performanțele religioase)....să îi sfătuiesc, să îi consiliez și să mă rog pentru ei".

Doamne ce urât miroase o astfel de reputație!!

Prin aceasta atitudine un astfel de "slujitor" nu arată decât cât de absorbit este de propria personalitate și cât de narcisistă este imaginea sa de sine.

Am fost abordat în aceste săptămâni doar de 3 tineri faini care mi-au recomandat fie prin facebook -fie prin mail să ascult predicile unui "trezit" vorba lor, pe nume Gheorghe Aurel.Blogul lui il poti găsi aici pe nume TrezireAzi. 

Am ascultat câteva predici și pot spune că sunt punctuale, relevante pentru tânăra generație și cel mai important sunt biblice-Cristocentrice. Imi doresc ca dacă le veți asculta să nu fiți mișcati doar de un entuziasm evlavios sau de un duh revivalist:)).

Imbogățiți-vă inimile și mințile cu Cuvântul lui Dumnezeu. - precum Filipeni 4:8

In ultimii ani am fost foarte atent la viziunile, strategiile și metodele de evanghelizare,uceniciziare, de conducere pe care liderii spirituali au încercat să le livreze mai departe enoriașilor. Și am ajuns la o concluzie: ..."Toată lumea urlă dupa trezire, strigă după Prezența lui Dumnezeu...însa când El ridică anumiți oameni cu autoritate, cu influență spirituală, cu un caracter integru, cu o inimă sensibilă pentru nevoile celor din jur și cu o pasiune puternică pentru Gloria și Cuvântul lui Dumnezeu...atunci se stârnesc cele mai mari furtuni pentru anihilarea și eliminarea acestor oameni- atipici, intransigenți, non-conformiști, inadaptati acestei lumi."

Paradoxal.nu? Și ne mai și lăudăm în postările noastre cu predici de trezire de Leonard Ravenhill, A.W.Tozer, Martin Lloyd-Jones,Paul Washer și alții ..Păi uite acum vă provoc să ascultați câteva mesaje chiar în limba română și verificați-le prin filtrul Duhului și prin loialitatea față de Scriptură.

Sunt anumite tendințe și subtilități in predici sale care cad în legalism...însă sfatul meu este să culegeți doar ce este bun,ziditor și sănătos biblic.

Domnul să îl țină smerit pe acest om și să rămână eficient în slujirea lui Dumnezeu și a semenilor.
Audiție cu folos veșnic..





8 comentarii:

  1. L-am descoperit de ceva timp. Sper sa ne molipsim si noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ACEST OM INCEARCA SA TREZEASCA ASA ZISI CRESTINI DIN MOARTE DACA TOTI AM AVEA CURAJ SA SPUNEM ODATA CINE SUNTEM DUMNEZEU AR FACE DIN NOI LUMINI IN LUMEA ASTA DE CARE VOI VA ASCUNDETI NUMAI LA ADUNARE AFARA NU SE CUNOASTE LA SERVICI IN FAMILIE ETCCCCCCCC.EL SPUNE CUVINTE CUM NE SPUNE CV.LUI DUMNEZEU DESPRE SFINTIRE .DESPARTIRE DE LUME CUM SADAM TOATA INIMA LUI DUMNEZEU STITI SI VOI CE TREBUIE DAR NU FACETI SI STATI SI JUDECATI PE CEI CE SUNT SFINTI .VA SPUN CA IN FOCUL CEL VESNIC ESTE LOC DESTUL SI DE LEGALISM .SI DE PENTICOSTALI .BAPTISTI .EVANGHELICI .ETCCCC.IA AMINTE SI POCAIESTETE SMERESTETE .SIMTE CHEMAREA LUI ISUS LA SFINTIRE CA VREMEA ESTE FOARTE APROAPE SI VA FI VAI DE TINE.VAI.VAI.VAI.INCA ESTE HAR SI DRAGOSTA IN DUHUL SFANT .LASA LUMEA SI TOATE LUCRURILE DIN LUME.SI GINDESTETE BINE CUM STAI TU AZI INAINTEA LUI ISUS MAI AI MANTUIREA ASIGURATA DA SAU BA .NU STII ASAI.PE CE BAZA CREZI CA AJUNGI IN RAI.ISUS VINE IN CURAND ESTE VIATA TA .ACELA CARE VEI FI JUDECAT ESTI TU .ISUS SA TOARNE IN TINE DRAGOSTEA CEA MARE CARE TE VA FACE SA TE DESPARTI DE TOT CE ESTE STRICAT.AI MILA ISUSE DE NOI.AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu spun eu ci altul cu litere de tipar :"va spun ca in focul cel vesnic este loc destul..." Domnul sa aiba mila de cel ce vorbeste cu atata tarie despre lucruri care nu le cunoaste . Propovaduirea Evangheliei este inca o taina si daca cineva crede ca a descoperit in ea toate tainele lui Dumnezeu se inseala . Insusi Isus atunci cand a fost lovit a raspuns : pentru ce ma bati ? Arata ce am gresit . Iar Apostolul Pavel zice: Fraţilor, chiar dacă un om ar cădea deodată în vreo greşeală, voi, care sunteţi duhovniceşti, să-l ridicaţi cu duhul blândeţii. Şi ia seama la tine însuţi ca să nu fii ispitit şi tu.
    Purtaţi-vă sarcinile unii altora şi veţi împlini astfel legea lui Hristos. Mania nu isi are indreptatirea ei cand este vorba de cineva ce poate a inteles gresit fara voie, sau chiar din slabiciunea firii la care suntem influentati mai mult sau mai putin cu toti , in alergarea noastra spre premiul chemarii ceresti a lui Dumnezeu in Isus Hristos. Mania omului nu lucreaza neprihanirea lui Dumnezeu, nici nu te mania pe fratele tau .Cred ca daca are cineva o nedumerire ,intrebare cu privire la lucrurile care duc la pace fara de care nimeni nu poate vedea Neprihanirea lui Dumnezeu si Imparatia Lui sa intrebe , fara a ispiti sau provoca pe nimeni la pacat. Cine primeşte învăţătura în Cuvânt să facă parte din toate bunurile lui şi celui ce-l învaţă. Asa zic in ceea ce priveste sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti ! Cu cat mai mult vei implini Legea lui Hristos daca vei iubi pe cel ce te bate peste obraz pe nedrept si-l vei scoate din ratacirea lui mai rea decat nenorocirea : moartea . Caci Dumnezeu este cel ce lucreaza in noi prin Duhul Sau ce l-am primit in Hristos, Domnul . Ceea ce spune EL este da si amin . Precizez nu eu ! Impotriva noastra vorbeste Domnul cand am facut ceea ce nu este dupa voia Lui totusi nu in felul oamenilor fara sa adaug la ceeace este scris .

    RăspundețiȘtergere
  6. doar sa fie un profil am pus anonim sunt Tamara din jud salaj si as vrea sa spun ca multumesc lui Dumnezeu pt omul acesta care striga cit poate cat de aproape este venirea lui Isus .Ma rog lui Dumnezeu sa ii dea putere sa vorbeasca in continuare . In ce ma priveste la toti cit o sa pot o sa spun ,am si facut-o deja ,dar nu ma opresc simt ca macar atit sunt datoare sa fac.ESTE O SAPTAMINA DE CIND AM AFLAT DE EL si pe toti citi ii intilnesc le spun despre acest frate .IN mine sigur s-a trezit ceva ,eu sunt la Domnul de 27 de ani dar cam dormeam .Sa ii dea Dumnezeu sanatate si putere in ceea ce face , ma bucur mult ca am aflat de el ,foarte mult .multe salutari si putere de munca .Amin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu cele scrise de d-voastra. si eu ma bucur tare de cind il ascult pe acest fr. . m-am trezit.am spus si la altii. D-l sa- tina in putere sa strige sa auda cit mai multi.

      Ștergere
  7. Acest om Aurel Gheorghe are curej si indrazneala de la Duhul Sfant sa vorbeasca impotriva pacatului si ceea ce spune nu spune de la El deaceea cei mai multi il judeca gresit ,oare pe Domnul Isus cum Îl numeau fariseii ?! Treziti-va si luati aminte la cuvantul Dombului spus prin proorocii Lui adevarați !! Domnul sal binecuvinteze pe fratele Aurel cu ungere si biruinta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică