marți, 2 septembrie 2008

Arta Conversatiei
















"Nimic mai previzibil decat oamenii nestatornici!"

"..tentatii ai sa-ntalnesti mereu: barbati pe care sa-i doresti, care sa te nelinisteasca..trebuie sa-nveti sa te-nfranezi sa te disciplinezi!"

" Cu gura-si face omul si cel mai mare bine si cel mai mare rau..umbla cu vorbele cum ai umbla cu un ou moale"

"In lumea asta ai sa gasesti totdeauna pe altul mai sarac si mai necajit decat tine.Sa-i dai mereu sa nu spui: si eu sunt sarac si eu sunt necajit"

"Doua ganduri sa nu te parasesca niciodata: acela de a-ti imbogati mintea si sufletul si gandul ca suntem trecatori in lume: memento mori"

"Cat de frumosi suntem cand spunem adevarul!"

"Toate defectele psihice au la origine un complex de inferioritate. Cine e sigur pe sine nu e nici invidios, nici intrigant ,nici arivist...La om totul trebuie sa fie frumos, de la haine pana la suflet!"

"Cat de putin se cunosc oamenii! Isi dispretuiesc isi minimalizeaza trecutul, se leapada fara nici o jena- fata de ei insisi, in primul rand- de bucati din ei, din ceea ce a insemnat trupul si sufletul lor la un moement dat, si-n schimb le cer altora sa ramana ca o stanca, neschimbatori ca un mit.Cata superficialitate este in om!"

" Daca ai orgolii nici o relatie nu e posibila"

"O fapta rea se-ndreapta printr-o fapta buna..o vorba rea nu se-ndreapta prin nimic.."

'Durata afectiva e alta decat cea reala.O clipa de multe ori tine-n sufletul omului mai mult decat intamplari din ani si ani puse cap la cap"

" In viata repetabila e numai durerea numai ea are " editii" mereu adaugite si imbunatatite"

" Toate fructele au samburii amari.. nu sunt pesimista dar nu am iluzii.Sunt optimista daca accepti ca obiectivitatea si luciditatea sunt forme evoluate ale optimismului"

" Mi se pare nedemn sa speculezi slabiciunea cuiva.Nu mi-am dat niciodata osteneala nici sa cuceresc nici sa pastrez un barbat."

" E vorba de ceea ce nu faci si ceea ce nu spui!"

" Maternitatea este cel mai coplesitor lucru din viata unei femei..prin maternitate femeia-si atarna doua ghiulele de picioare, care nu-nseamna neaparat condamnare si apasare inseamna insa aderarea ei sigura la valorile fixe,ea se-nfinge in aceasta nemiscare ca un copac cu radacini imense, barbatul ramane un fel de planta cu exuberante si cochete radacini aeriene(:)"

" ORICAT AR PAREA DE CIUDAT LUMEA ARE TOTUSI UN SENS!"

"Invata sa cunosti oamenii intre oameni, invata sa meditezi asupra lor in singuratate"

"Am admirat intotdeauna felul deschis de a discuta orice lucru, lipsa temerii de a strica ceva prin brutalitatea pe care orice sinceritate o contine"

" Calea tacerii e o cale grea..,dar cu mai putine primejdii ca a cuvintelor"

" VA ROG SA-MI PROMITETI CEVA: DACA AM SA TRAIESC MAI MULT DECAT DUMNEAVOASTRA , FAGADUITI-MI CA LA INMORMANTAREA DUMNEAVOASTRA AM SA VIN!"

" In definitiv cand acceptam un om nu-i putem amputa bucati din suflet, il luam asa cum e!"

'Renunta la orgolii si mai ales la orgoliul reciprocitatii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică