vineri, 18 aprilie 2008

Nu eu sunt lampasul, Christos este lumina

"Daca stabilirea relatiilor interpersonale are ca substrat acceptarea profunda, cautarea binelui si capacitatea de a vedea raul fara a bate in retragere, atunci exista prietenie, o relatie care poate suporta povara unui sfat greu de primit, a unei mustrari si a esecului, si care se bucura din plin de beneficiile aducatoare de bucurie ale incurajarii, ale intereselor comune si ale rasului."

pag.101. "Ce este bun cu privire la noi ? "
Cartea " CONECTAREA INTERPERSONALA"
Vindecare pentru noi si relatiile noastre"
de Larry Crabb.

Isus,
Tu esti TOTce este bun in viata mea.
Sunt om si pot fi invinovatit.

Ma tulbura orice intervine in relatia mea cu Christos.
E semn ca nu mai gasesc nici o placere in lumea asta.

Pentru asta devin rau
Nociv altora.
Si Produc panica si frica.

Vreau sa plec undeva departe.
Vreau sa nu ranesc pe nimeni.
Vreau sa fiu sfintit de Dumnezeu.
Si sa ma plimb prin munti ,
2 -3 zile.

pe curand
Nu vreau sa mai spun prietenilor mei bucuriile mele pentru a nu ii intrista.
Sunt deja in Christos ISus.
Si vreau sa luminez.
Insa eu nu sunt lampasul , Christos este lumina.
Pentru asta trebuie sa fiu conectat la sursa inepuizabila de Lumina pura.
Nu vreau sa obtin lumina pentru mine insumi.

Domnul cu voi toti,
Si in aceasta zi.
Luminati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică