marți, 1 aprilie 2008

1 Aprilie Ziua Domnului nu ziua Pacalelii
















1 Aprilie 2001

O zi de sarbatoare. Am inteles ca la intalnirea cu Dumnezeu vi asa cum esti, insa la plecare dupa intalnirea cu Prezenta Sa sfanta pleci asa cum vrea Dumnezeu.


Duminica de 1 aprilie a fost data de botez in care am ascultat si implinit porunca si chemarea Domnului meu Dumnezeu.

Tin minte toate detaliile acelei zile, emotiile cu baietii din cabina de schimb, cantarile, mesajul care mi-a umplut inima de pace si armonie cu Cerul. Dar cea mai importanta este Lucrarea Indurarii lui Si Milei lui fata de mine un pacatos.
Am intrat in apa...
Mie la inceput mi s-a parut comica rugaciunea...dar a fost dorinta inimii mele simple si spalate de sangele lui ISus: " Doamne vreau ca azi sa fie cea mai mare realitate din viata mea , nu cea mai mare pacaleala ..botezul asta".


ma bucur ca pot depune marturie de cine este si ce face Christos in viata mea.

Cu El vreau sa ma aseman tot mai mult.

El este fratele meu mai mare si in cer Domnului ISus nu ii este rusine sa ma prezinte Tatalui Sau, aceeasi motivatie sa o avem si noi cu cei din jurul nostru, chiar daca uneori parem ciudati, Sa nu ne fie rusine sa il prezentam si aratam prin viata noastra pe Isus Christos ca fiind Fratele nostru mai mare, Domnul izbavirii noastre, Salvatorul si Imparatul harului si Dragostei.- cel care a rezolvat problema noastra profunda spirituala si anume pacatul si cel care ne-a redobandit adevarata masculinitate, care sa fie folosita pentru gloria Sa.

Psalmul 34:8
Gustati si vedeti ce BUUN este Domnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică