duminică, 17 mai 2009

Lista de bloguri crestine


Listă cu 550 de bloguri evanghelice actualizată la 5 februarie 2009 realizata de Alin Cristea.

Lista de bloguri a lui Daniel Branzei. Pentru ca suntem raspanditi pe diferite retele de Internet, "Rom_Blog_Digest" se ofera sa fie un punct de convergenta care sa adune intr-un loc ontributiile multora la lucrarea Imparatiei.

Aveti aici un repertoar al unor bloguri romanesti creştine realizat de Ted Doru Pope


Aici veti gasi o colectie a celor mai bune bloguri crestine romanesti si englezesti. Toate blogurile prezentate aici sunt curate si oricine le poate vizita cu mare incredere. Autorii acestor bloguri crestine posteaza articole excelente foarte des.

7 comentarii:

  1. Pace!
    Vin inaintea voastra cu rodul inca necopt al lucrarii mele, urmare a experientei pe care am avut-o in viata mea. Dumnezeu si-a aratat iubirea si harul iar eu vreau sa depun marturie despre acest lucru. E o lucrare dorita de inima mea sa ajunga in special la cel indurerat, care inca nu l-a cunoscut pe Isus Cristos.
    Adresa blogului-marturie este www.alcoolism.info. Rugamintea mea pentru voi este sa publicati pe blogul vostru link-ul de mai sus, daca veti considera ca cele spuse in posturile blogului sunt necesare a fi cunoscute de catre cei care au nevoie de mangaiere si speranta.
    Va multumesc!
    Domnul sa va binecuvanteze in toate lucrurile!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    I-mi pare rau,in "Repertoar de bloguri romanesti" n-am apucat sa intru bine si m-am umplut de nervi si revolta.Barfa critica si balacareala. De lozinci sunt satula si de luarea in bascalie a credintei si mai si.

    RăspundețiȘtergere
  3. TARE MULT AS VREA SA STIU OPINII DESPRE BLESTEME SI DACA EXISTA ?
    CUM SE MANIFESTA ?

    HORIA ,
    horiaopran@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. DUMNEZEU A TRIMIS UN PROOROC.
    Intrati pe EVANGHELIA.RO

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai spus mai jos: "Iadul este real
    Iadul e dovada respectului si dragostei din partea lui Dumnezeu pentru om. Daca nu L-ai vrut in viata asta, de ce sa te oblige sa stai o vesnicie alaturi de El in cer?" Si eu as adauga: de ce sa te oblige sa stai o vesnicie in iad platind o viata doar de vreo 70 de ani? Aici te contrazici in privinta iubirii Lui. E imposibil ca un tata sa-si chinuie copiii, creaturile sale, la nesfarsit. Acela nu mai este un tata, este un diavol. E nedrept, e absurd si revoltator. Aceasta este o Evanghelie a iadului. Pacatosii se vor pocai de frica? sau din dragoste pentru Salvator? Iadul vesnic este inventia lui Lucifer, pentru a convinge pe oameni ca Dumnezeu este rau. Si multi crestini cred acest lucru...

    RăspundețiȘtergere
  6. http://radoinicolae.blogspot.ro/2014/08/barzaunul-cu-pretentii-de-estet-alin.html

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică