miercuri, 12 martie 2008

Esti iubit ...iubind....iubesti

















Chiar de-aş vorbi toate limbile

Vorbite de oameni şi îngeri,

Dacă nu am iubire

Sunt doar o aramă sunătoare

Sau un chimval zăngănitor.


Refren:

Iubind te dăruieşti

Cu tot ce-ţi aparţine.

Iubind te dăruieşti

Şi uiţi orice măsură.


Chiar de-aş profeţi

Şi-aş şti chiar misterele toate,

Chiar de-aş avea o credinţă

Încât să mut munţii-n mare,

Fără dragoste nu sunt nimic.


Chiar dacă aş împărţi săracilor

Tot ce-i al meu

Şi dac-aş da trupul meu

În flăcări să fie ars,

Nu mi-ar folosi la nimic.
1 Ioan 4:19-21
Noi Îl iubim pentru că El ne-a iubit întâi.
Dacă zice cineva: "Eu iubesc pe Dumnezeu", şi urăşte pe fratele său, este un mincinos; căci cine nu iubeşte pe fratele său, pe care-l vede, cum poate să iubească pe Dumnezeu, pe care nu-L vede?
Şi aceasta este porunca, pe care o avem de la El: cine iubeşte pe Dumnezeu, iubeşte şi pe fratele său.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică