miercuri, 2 ianuarie 2008

Thank You ..for giving to the LORD





Un cantec incurajator ..miscator ce m-a atins realmente.

Multumesc tuturor ce sunt in Christos...dar transmit si altora mireasma Lui.

SI celor ce se roaga pentru mine.

____________________________________________________


Am visat că am ajuns în rai, şi tu erai acolo cu mine.
Ne plimbam pe străzile de aur, pe lângă marea de cristal,
Auzeam îngerii cum cântă, şi la un moment dat am auzit că cineva te strigă pe nume,
M-am întors, şi am văzut pe un tânăr, venea către noi zâmbind.
A spus:

- Prietene, s-ar putea să nu mă cunoşti, dar stai,
Mi-ai fost odată învăţător la şcoala duminicală
Aveam doar 8 ani pe atunci,
În fiecare săptămână spuneai o rugăciune
Înainte să începem grupa,
Într-o zi, când ai spus acea rugăciune,
L-am chemat pe Isus în inima mea…

Îţi mulţumesc, pentru ce ai făcut pentru El,
Eu sunt o viaţă care a fost atinsă,
Îţi mulţumesc pentru ce-ai făcut.

Apoi a venit un alt om, şi ţi-a zis:
- Îţi aduci aminte, că odată, la tine la biserică
A venit un misionar, pozele lui te-au făcut să plângi,
Nu prea aveai bani la tine, dar totuşi ai dat cât aveai,
Isus a luat cel puţin, şi de asta, eu sunt astăzi aici.

Unul câte unul, au început să vină
Cât vedeai cu ochii, fiecare viaţă,
Atinsă în vreun fel, de către tine,
Lucruri mărunte,
Sacrificii care au trecut neobservate pe pământ,
În rai au ajuns să fie strigate,

Şi ştiu că în rai, nu ar trebui să plângem,
Dar sunt aproape sigur, că am văzut o lacrimă-n ochii tăi.
Când Isus te-a luat de mână şi ţi-a zis:
- Copilul meu, uită-te-n jurul tău, mare îţi este răsplata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică