luni, 14 ianuarie 2008

ISUS este Mielul nu Macho Man




















Multe poze la Martorii Lui Yehova sunt prezentate astfel .
ISUS iti ofera o viata roza . EL are un chip angelic. O fibra de om cu o stralucire a fetei senina.
ISUS al meu din Isaia 53 arata mult diferit .
- El a crescut inaintea Lui ca o odrasla slaba, ca un Lastar care iese dintr-un pamant uscat. N-avea NICI FRUMUSETA, nici STRALUCIRE ca SA NE ATRAGA PRIVIRILE!! si INFATISAREA LUI n-avea nimic care sa ne placa.

vs 4 "Totusi EL suferintele noastre le-a purtat! ( EL a fost Mielul lui Dumnezeu ce a ridicat pacatele mele si ale omenirii) - si durerile noastre le-a luat asupra Lui si noi am crezut ca este pedepsit, lovit de Dumnezeu si smerit.
vs. 5 Dar EL era strapuns pentru pacatele noastre, zdrobit pentru faradelegile noastre. Pedeapsa care ne da pacea , a cazut peste EL si prin ranile lui suntem tamaduiti"

Ce vreau sa spun eu in plus?
Christosul meu nu este atragator la fata insa este atragator si irezistibil in frumusetea ce o poarta in inima Lui de Salvator .

Judecati voi singuri ...
frumos sau urat ...nu asta a contat la ISUS ..ci ce a facut pentru tine.
Si-a dat viata( punct)
din iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică