miercuri, 5 noiembrie 2008

Pedeapsa controlata


( David- Lau-Clau-Radu si Ema) - salvati anul asta.
" Te voi pedepsi cu dreptate"
(Ieremia 30:11)

A nu fi pedepsit niciodata, n-ar fi un semn bun; din partea lui Dumnezeu aceasta ar insemna: "S-a alipit de idoli, lasati-l in pace". Dar Dumnezeu nu vrea ca aceasta sa fie partea noastra. O propasire neintrerupta a celui credincios este un lucru de care ar trebui sa ne speriem si sa ne cutremuram. Pe toti aceea pe care Dumnezeu ii iubeste cu duiosie, ii mustra si ii pedepseste; pe aceia care nu au nici un pret inaintea Lui, ii lasa sa se ingrase in voie, ca boii sortiti pentru macelarie.
Dar, in dragostea Sa, Tatal nostru ceresc foloseste nuiaua pentru copiii Sai.

Totusi trebuie sa luam seama ca pedeapsa este cu "masura", pentru indreptare. Dragostea Tatalui ti s-a dat fara masura, dar pedeapsa Sa este masurata cu grija. Un om nu putea sa primeasca, dupa legea veche evreiasca decat " patruzeci de lovituri fara una", acestea silea pe cei ce pedepseau, sa numere exact si sa puna hotar suferintei. Tot asa pentru oricare madular din poporul celor credinciosi, fiecare lovitura este numarata. Asta este masura intelepciunii, masura simpatiei, masura dragostei care randuieste pedeapsa noastra. Departe de noi gandul de a ne razvrati impotriva randuielii dumnezeiesti.

Doamne, daca Tu esti langa mine ca sa numeri picaturile amare din paharul suferintelor mele, voi lua acest pahar cu bucurie din mana Ta, il voi bea dupa indemnurile Tale sfinte si voi zice: " Faca-se voia Ta". Eu am incredere in Tine, Tatal meu, caci Tu stii ce este bun pentru copilul Tau.

Tezaurul Promisiunilor lui Dumnezeu - C.H.Spurgeon

8 comentarii:

  1. …Caci Domnul pedepseste pe cine-l iubeste si bate cu nuiaua pe orice fiu pe care il primeste…Evrei 12:6

    Acest accident mi-a aratat din nou cat de mult ma iubeste Tatal meu, si cat de mare e El! Ii multumesc pentru ca ma salvat din nou si ca am putut fi parte la aceasta minune! Dumnezeu imi arata in fiecare zi ca El nu isi uita promisiunile, si e credincios oricat asi fi eu de necredincios si de slab.El imi arata ca ma iubeste si ca sunt valoros in mana Lui, ma uimeste in fiecare zi, este Prietenul meu plin de surprize!
    Iti multumesc Dumnezeule pentru ca sunt fiul Tau si pentru asta trebuie sa sufar si pedeapsa pentru ca Tu spui ca daca a-si fi scutit de pedeapsa nu a-si fi fiul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vei uita toata viata aceasta experienta Lau. Mihai si Andrei au iesit teferi dintr-un buz asemanator de zdrobit. ..si politia era uimita .ca inca mai sunt in viata..Doar Mana Tare si Buna A Domnului a fost acolo.
    Sunt impresionat de voi cand va vad la adunare...Fiti multumitori Domnului Isus.El merita Slava.

    Sunteti dovada vie a unui Dumnezeu al Minunilor. EL nu s-a schimbat. Continua sa se implice in vietile oamenilor.
    Domnul sa va arate Planul si Voia Sa in continuare si sa alergati spre Tinta.
    fain versetul din Evrei, gasesc mangaiere si alinare in el. Nu meritam sa fim fii Lui. Nu noi am fost pretiosi sau valorosi. Dragostea lui Isus de la cruce ne-a facut valorosi.

    Dumnezeu ne da valoare pentru ca ne-a creat si ne iubeste.
    Nu pentru ca avem valoare L-a trimis Dumnezeu pe ISus in lumea noastra.

    ISus a murit si inviat pentru Slava lui Dumnezeu in primul rand.
    TOT ce face EL - face pentru Gloria Sa Insusi. Nu imparte nimic cu nimeni si nu ii Place sa il impartim nici noi cu zeii si idolii vietii noastre cotidiene.

    ISus nu doreste sa avem concurenti in inima noastra- ci EL sa fie carma noastra.
    "Jesus take the wheel".
    Tarie si Onoare Lui!
    te salut, Lau

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo Tam-Tam..:)
    Asa este...C.S.Lewis spune si el in "Surprins de bucurie" cap 14 :

    -" Principiul Iadului este acesta- Eu sunt propriul meu stapan" ;practic asta este scris pe fruntea acestor oameni care cum spui si tu incearca sa isi controleze ei viata si uitam ca Totul este o MINUNE de la EL.
    Sa nu cadem in nici o extrema. Ceea a suveranitatii lui Dumnezeu(lenevie spirituala si fizica) - in care EL face totul si noi doar stam - sau in cealalata parte in care noi devenim prea "activisti" pentru Domnul.
    CE depinde de noi sa facem noi si ce depinde de EL va face cu siguranta.

    Daca il onoram pe El si EL ne va onora pe noi.

    asta imi doresc si eu ..sa traim prin credinta si sa ne minunam de Prezenta Lui.
    Dau Slava Domnului pentru Minunea care a facut-o si operatiei tale la ochii.
    Dumnezeu este acelasi.
    Domn Atotputernic si Atotsalvator.

    RăspundețiȘtergere
  4. da...si operatia...dar cand am scris ma gandeam la altceva:) oricum, a fost o experientza superbaaaa cea cu operatia:)

    RăspundețiȘtergere
  5. da mai...chiar mi s-a parut intotdeauna interesanta acest fapt...ca ne pedepseste ca ne iubeste...sa vezi ce bucuroasa am fost cand am aflat acest lucru...treceam printr-o incercare si eram cam deznadajduita...si am aflat acest lucru si am zis ca Domnul chiar ma iubeste daca ma trece prin atatea incercari:)...cateodata cand nu prea sunt incercata ma gandesc ce am facut gresit:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ...chiar azi dimineata citeam...Cum privim intreruperile care apar in viata noastra?...ne manie sau cautam mana Sa?...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt doar doua constante in viata.
    Fie suntem condusi de frica, fie suntem condusi de credinta in Dumnezeu.( ne manie sau cautam mana Sa?...)
    Daca ne vom increde in El deplin - nimic nu va fi spre raul nostru.

    salutare tamara si anca.

    RăspundețiȘtergere
  8. da..clar ca am scris gresit:) era asa: "ne maniem sau cautam mana Sa in acea problema? (adica, sa vedem de ce a lasat El sa se intample asa...care e scopul..)

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică