miercuri, 29 octombrie 2008

Isus tu esti cel mai minunat



N-am cuvinte ca sa-ti spun
Cat esti Tu Doamne de bun
Te-ai plecat spre mine m-ai mantuit
Mi-ai luat povara grea
Ai dus-o la Golgota
Si mi-ai dat in schimb pacea Ta

Ref: Tu esti cel mai minunat
Esti al lumii imparat
De aceea eu Iti cant
Slava neincetat
Dai lumina zorilor
Stralucire stelelor
Nimeni in lume nu-i ca Tine
Puternic Dumnezeu

Fericit eu am sa-Ti cant
Cat voi trai pe pamant
De iubirea ce mi-ai aratat
Niciodata singur nu-s
Sunt pe bratul Tau Isus
M-ai luat pe veci in mana Ta


Isuse inaintea Ta
Imi aduc azi inima
Fa de-acum ce vrei Doamne cu ea
Esti izbavitorul meu
Unic fiu de Dumnezeu
Tie vreau sa-Ti cant Doamne pe veci

3 comentarii:

  1. Imi plac mult acesti cantareti. Simt puterea Duhului Sfant in cantecele lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbati care canta cu toata gura, deschisa,larg. "pentru ca Domnul sa o umple".
    Imi plac mult si mie.
    Domnul nu ne vrea sa cantam "constipati" sau cu indigestie, (frustrati,nemultumiti,incruntati,bosumflati)

    Ci din toata inima.!
    Glorie Lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult fratii de la Toflea!!:)
    "Domnul nu ne vrea sa cantam "constipati" sau cu indigestie" :)) true... tot ceea ce facem trebuie sa facem spre Slava Lui!!!!

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică