joi, 26 iunie 2008

Cat de bun trebuie sa fi ca sa ajungi in cer?

Putem crede azi ca daca facem fapte BUNE si frumoase le vom compensa pe cele rele.
Biblia spune ca nu prin eforturi personale ajungem in Imparatia Sa, nu prin virtuti fortate, sau prin performante notabile publice, sau acte carismatice.

Efeseni 2:8-9 " Caci prin Har sunteti mantuiti, prin credinta, Si aceasta nu vine de la voi, ci este darul lui Dumnezeu, Nu prin fapte ca sa nu se laude nimeni".


Demonstratia harului si dragostei divine, aratata prin Cristos. in fata Lui, dosarul nostru cu fapte bune, merite...atributii, este NUL. zero. Tot ce valoram este doar Dragostea lui de la Cruce pentru noi.

Un om intelept a exprimat aceasta atitudine prin aceste cuvinte:

Cand m-am apropiat de cruce am crezut ca eu trebuie sa fac totul iar cand am plecat de la cruce am realizat ca altcineva a facut TOTUL pentru mine.


4 comentarii:

  1. O, adancul bunatatii, bogatiei, indurarii, intelepciunii lui Dumnezeu!

    Intr-o lume plina de dumnezei... ma laud si ma mandresc cu Dumnezeul meu, care m-a mantuit... nu prin faptele mele, nu prin ceea ce sunt... ci a ales ca El Insusi sa plateasca pretul pe care ar fi trebuit sa il platesc eu.
    Cum sa cuprinzi asa ceva in cuvinte, nu stiu...
    Sunt doar un cantec, care incearca sa dea glas unei infime parti din el...

    "Eu sunt Domnul! Eu sunt Cel ce sunt. Acesta este Numele Meu si slava Mea n-o voi da altuia, nici cinstea Mea idolilor."

    Multa pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin Amin.
    Domnul Este Singurul Dumnezeu Adevarat- iar Cuvantul Sau, Sfanta Scriptura este singurul Standard Absolut Neschimbator. :)

    Noi avem falimente, insuccese si invatam din ele. Domnul insa nu greseste niciodata.

    El este Domnul si Slava Sa nu o imparte cu nimeni - foarte adevarat.

    Sa verificam impreuna :
    Deuteronom 4:39 " SA stii dar in ziua aceasta si pune-ti in inima ca numai Domnul este Dumnezeu, sus in cer si jos pe pamant, si ca nu este alt Dumnezeu afara de El".

    Deuteronom 6:4
    "Asculta Israele ! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn".

    Isaia 43:10
    " Voi sunteti martorii Mei, zice Domnul -voi si Robul Meu pe care L-am ales,ca sa stiti, ca sa Ma credeti si sa intelegeti ca Eu sunt : inainte de MINE n-a fost facut niciun Dumnezeu, si dupa Mine nu va fi" - ce fain.:)

    Isaia 45:18
    " Caci asa vorbeste Domnul, Facatorul cerurilor, singurul Dumnezeu care a intocmit pamantul, l-a facut si l-a intarit, l-a facut nu ca sa fie pustiu, ci l-a intocmit ca sa fie locuit- " EU SUNT DOMNUL, si nu este altul".


    Apoi cum ai remarcat concurenta idolilor din inima noastra- cu aceasta se lupta Domnul Isus.

    El doreste suprematia in inimile noastre.

    Conform Legii date lui Moise pe muntele Sinai , copiii lui Dumnezeu traiesc in lumina si frumusetea acestui adevar:

    Exod 20:3-6
    SA nu ai alti dumnezei afara de Mine..., sa nu te inchini inaintea lor, si sa nu le slujesti ..Caci Eu Domnul Dumnezeul tau - sunt un Dumnezeu gelos"....

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ce fain se incheie... "Cand am plecat de la cruce, am vazut ca El a facut TOTUL!"...Multumesc, Parinte!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuvintul lui Dumnezeu in Matei 7:21 spune ca nu orice imi zice Doamne ,Doamne.El specifica ca nu cei care fac ceva pentru Dumnezeu in vazul lumii , ci acei care in taina fac voia lui Dumnezeu Matei 6:6.Pentru a ajunge in cer este nevoie si de roada,dar nu acea roada frumoasa in exsterior si inlauntru este ca mormintele ,ci acea roada a neprihaniri Matei 7:17.Mai este un lucru,chiar si inima ta iti poate zice cu cine tit vie petrece vesnicia,in Matei 6:20 Isus ne invata ca acolo unde iti stringi comori acolo vei locui pentru vesnicie.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică