marți, 25 martie 2008

Cum sa traiesti pentru Gloria lui Dumnezeu?






Evanghelia Matei - ISuS afirma:
7:16. Îi veţi cunoaşte după roadele lor.

21. Nu orişicine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri.

22. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?”

23. Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.”


"Poate ca oamenii se vor indoi de ceea ce spui, dar vor crede ceea ce faci".

Sa fie aceasta realitate si dorinta si in viata noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică