marți, 25 martie 2008

Am gasit in Isus Adevarul



Am gasit in Domnul fericirea, o Am gasit maretul har divin;
Am gasit in Isus mantuirea o Ce-am cautat-o de-atata timp;
Am gasit in Isus adevarul, o Cand inima mi-am deschis;
Pace sfanta, binecuvantare o De la Domnul am primit.

Cor: /: Glorie, Isuse, Tie! o Aleluia-n veci, marire!
Tu esti a mea fericire! o Aleluia-Aleluia! :/

Cand furtuna vine peste mare o Si cand vanturile grele bat,
Spune-mi, Doamne, cum sa pot eu oare o Marea vietii s-o strabat?
Cand pacatul ameninta lumea o Stiu, sfarsitul va veni-n curand;
Nu ma tem, caci Tu esti langa mine! o Tu esti scutul meu, oricand!

La credinta vin-acum degraba! o Nu mai sta nepasator mereu!...
Azi, eu stiu ca Isus ma iubeste o Si El e-n sufletul meu.
Am gasit, in Isus, adevarul o Cand inima mi-am deschis;
Pace sfanta, binecuvantare o De la Domnul am primit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică