luni, 25 februarie 2008

Nu pot fi trist cand Tu trăieşti în mine









Proverbe 20:6
Multi oameni isi trambiteaza bunatatea;dar cine poate gasi un om credincios?

Ieri in drum spre Avrig dimineata ascultam aceasta cantare.
E plina de mister si adevar curat.
Atunci cand iti vorbeste Dumnezeu personal esti fericit.

Nu pot percepe lumea fără Tine
Nu pot percepe existenţa mea
Nu pot percepe nici măcar lumina
Nu pot vedea în noapte nici o stea
Nu am speranţă de nu Eşti în mine
Mă simt străin, uitat şi abătut
Şi viaţa mea-i fără un scop anume
Păcatu-mi cere un prea scump tribut

Vreau o lume inundată de Tine
Coboară Tu viaţă-n viaţa mea
Nu pot fi trist cand Tu trăieşti în mine
Inima mi-e plină de dă peste ea

Mă bucur de Cuvantul ce-mi vorbeşte
Că pot trăi din plin şi fericit
Că pot percepe şi spera prin Tine
/ Pot vedea lumina / x3
Pot fi mantuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică