sâmbătă, 1 decembrie 2007

DREAMS are Good, realities are BETTER!












1.Isuse,-al meu prieten scump
Din zorii tineretii,
:Cu Tine eu calatoresc
Pan' la sfarsitul vietii.

2.In zori de zi cand ma trezesc,
Smerit m-aplec sub cruce,
:Ca-n toata lumea nu gasesc
Un scut mai bun si dulce.:

3.Cand pe un drum indepartat,
Isuse, esti cu mine,
:Sa fie drumul cat de greu,
E-asa usor cu Tine.:

4.Cand am de suferit un chin,
Tu, Doamne,-mi dai putere,
:Sa fie-amarul cat de greu,
Imi esti Tu mangaiere.:

5.Si nu ma tem ca voi pieri
In marea de pacate,
:Caci Tu, preabunul meu Isus,
Le-ai biruit pe toate.:

6.Tu esti comoara care-ai fost
De mine cautata,
:Si astazi nu Te-as mai lasa
Nici pentru lumea toata!:

7.Caci Tu mi-esti ca un frate bun,
Si-n cant, si in suspine,
:Isuse,-al meu prieten drag,
Ce bine-i langa Tine!:


„Dar adu-ţi aminte de Făcătorul tău în zilele tinereţii tale, pană nu vin zilele cele rele şi pană nu se apropie anii, cînd vei zice: „Nu găsesc nici o plăcere în ei" (Eclesiast 12:1).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică