marți, 13 ianuarie 2009

Reformatorul Scotiei - John Knox



Regina Angliei a spus despre John Knox, bărbatul care a evanghelizat Scoţia: „Mă tem de rugăciunile lui mai mult decât de o armată întreagă!“

" Este suspinul lui Dumnezeu. Este plansul indurerat al lui Isus dupa un oras condamnat. Este strigatul apostolului Pavel : "Caci aproape ca doresc sa fiu eu insumi anatema,despartit de Hristos,pentru fratii mei,rudele mele trupesti." Evanghelizarea este pledoaria induiosatoare pana in adancul inimii a patriarhului Moise : "Ah!poporul acesta a facut un pacat foarte mare!(...) Iarta-le acum pacatul!Daca nu,atunci,sterge-ma din cartea Ta pe care ai scris-o!" Este strigatul lui John Knox:Da-mi Scotia sau mor." Este declaratia lui John Wesley:"Lumea este parohia mea." Este rugaciunea lui Billy Sunday:"Fa-ma un gigant pentru Dumnezeu." Este suspinul unui parinte in noapte,plangandu-si fiul risipitor. Este secretul unei mari biserici.
Este secretul unui mare predicator si al unui mare crestin!"

"You cannot antagonize and influence at the same time"- John Knox.

Recent am descoperit un gand in cartea " Adevaratul lider spiritual" - de Oswald Sanders:
Adesea, multimile recunosc un conducator abia atunci cand acesta nu mai este si atunci ii construiesc un monument din pietrele cu care au aruncat in el in timpul vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică