miercuri, 24 decembrie 2008

Cel mai mare DAR este ISus Christos



santa is about me

but JEsus is about something MORE grace

Definitia Craciunului in viziunea unui copil de 9 ani: "Craciunul este atunci cand tati impodobeste bradu, mami face sarmale, toba, salata de boef si vine Mosu'.Daca am fost cuminte...si primesc multe dulciuri."
"Craciunul in viziunea mea: Mielul Domnului, Isus Hristos, Unicul Fiu al Sau a venit in aceasta lume ca sa stearga si sa ierte fiecare pacat ce lumea la purtat.De la inceput...pana la sfarsit.Si stiu k eu am fost acela care i'am batut cuiele in maini si in picioare...si care L'am biciuit pana carnea de pe El a fost smulsa...si fiekre picur din Sangele Lui neprihanit a curs pt mn.
Este ziua Lui! Bucuria ca El s'a nascut este inestimabila, insa trebuie sa ne amintim ce sarbatorim...si pe Cine sarbatorim.Cadourile noastre nu mai au valoare daca...nu Ii dam in dar inima" - radu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică