miercuri, 24 septembrie 2008

Am gasit in Domnul fericirea
















Am gasit in Domnul fericirea,
Am gasit maretul har divin;
Am gasit in Isus mantuirea
Ce-am cautat-o de-atata timp;
Am gasit in Isus adevarul,
Cand inima mi-am deschis;
Pace sfanta, binecuvantare
De la Domnul am primit.

Cor: /: Glorie, Isuse, Tie! o Aleluia-n veci, marire!
Tu esti a mea fericire! o Aleluia-Aleluia! :/

Cand furtuna vine peste mare
Si cand vanturile grele bat,
Spune-mi, Doamne, cum sa pot eu oare
Marea vietii s-o strabat?
Cand pacatul ameninta lumea
Stiu, sfarsitul va veni-n curand;
Nu ma tem, caci Tu esti langa mine!
Tu esti scutul meu, oricand!

La credinta vin-acum degraba!
Nu mai sta nepasator mereu!...
Azi, eu stiu ca Isus ma iubeste
Si El e-n sufletul meu.
Am gasit, in Isus, adevarul
Cand inima mi-am deschis;
Pace sfanta, binecuvantare
De la Domnul am primit.

3 comentarii:

  1. Numai privind la gloria lui Cristos pot credinciosii ajunge sa fie schimbati in mod treptat dupa chipul Lui, iar apoi sa se bucure vesnic de ea, pentru ca ei vor fi "vesnic ca EL" fiindca, "Il vor vedea asa cum este"!

    Asa cum spune in 2 Corinteni 3 :18 "Noi toti privim cu fata descoperita, ca intr-o oglinda, slava Domnului, si suntem schimbati in acelas chip al Lui, din slava in slava, prin Duhul Domnului." AMIN
    Si in 1 Ioan 3: 1-2 "Vedeti ce dragoste ne-a aratat Tatal, sa ne numim copii ai lui Dumnezeu!Si SUNTEM!Lumea nu ne cunoaste, pentru ca nu L-a cunoscut nici pe El. Prea iubitilor, acum sintem copii ai lui Dumnezeu. Si ce vom fi , nu s-a aratat inca. Dar stim ca atunci cand Se va arata El, vom fi ca EL; pentru ca Il vom vedea asa cum este!" AMINN!

    Asa ca Alex asa cum noi credem ca adevarati crestini sunt numai aceia care rabda pana la sfarsit; ca atasamentul lor perseverent fata de Cristos este semnul principal care-i distinge de cei care declara numai ca sunt credinciosi. Inimile lor sunt ca un ac de busola magnetizat fiind de dragostea lui Cristos, nu-si gaseste linistea pana nu ajunge la Cristos si nu-I vede GLORIA! ASA SA NE AJUTE DOMNUL SA FIM , " COPIII LUI" sa ne indragostim de El si sa alergam fara incetare spre GLORIA LUI!
    HAR SI PACE TIE!
    Si Domnul sa te indrume si sa fie mereu TINTA ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cuvinte imbucuratoare Alexandra.
    Multumesc. E adevarat gandul lui Christos din tine si tot ce ai scris.

    Fii binecuvantata cu Gloria Prezentei Lui.Sa reflecti iubirea Lui si altora.

    Multumesc de indemnuri si ceea ce ai impartasit.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică