duminică, 2 martie 2008

Am descoperit adevarata Forta
















































































































































Pozele acestea nu sunt puse pentru ca ma simt complexat de acesti "omuleti umflati" si dopati cu steroizi si injectati cu hormoni si hibrizi artificiali. Ideea ce o transmit poarta cu ea alt mesaj.
Orice in viata asta se poate dezvolta in viata noastra, sa creasca si sa devina un muschi "Stabil"pentru noi.
Cu ce te lauzi in viata ta?
Ce anume te face grozav?
Pavel se lauda cu ceva in Romani 15:17 - te las sa descoperi singur.
Insa pentru multi muschii au inceput sa fie un bussines ,cariera ta sau banii tai.
Acestea nu sunt lucruri pe care sa te poti baza.

TE poti insa mandri cu alte lucruri.
CU bucuria mantuirii.
Aceasta este o forta vitalizanta in viata, este puterea si motivatia ce te calauzeste si conduce in viata. Daca ai rezolvata mai intai situatia si relatia de impacare Cu Dumnezeu apoi poti munci linistit, poti fi un om cu initiativa si succes. Caci ai asezat corect Domnia Lui Christos peste viata ta.

Daca in viata ta il pui pe Dumnezeu pe locul al II-lea vei primi in viata lucruri de "calitatea a II-a".
Dumnezeu nu poate forta omul sa fie mantuit. Nu poate intra cu speraclu in inima unui om. La Dragostea Lui raspunzi si tu cu uimirea ta si smerenia ta.

Insa Dumnezeu este total neputincios si slab intr-o viata in care El este pus pe locul 2.
Imagineaza-ti si intreaba-te :
AM un Dumnezeu slab si neputincios?
Simt si vad Puterea lui in viata mea?
daca nu inseamna ca El a si ajuns deja demult pe locul secund.

M-am considerat intotdeauna mai slab decat altii. Da. Fizic vorbind.
Sunt departe de a fi un fibros sau culturist. Mi-a placut mai mult sportul intelectual si cititul.
In goana lumii dupa imagine, printre oamenii care arata bine si muncesc pentru a arata bine, aproape ca ma simteam stanjenit, daca nu ma compensam printre altele.

Cand l-am intalnit insa pe Domnul ISUS, mi-am dat seama ca aspectul fizic este cel mai putin important in viziunea divina. ISUS mi-a aratat ca in lucrurile slabe are firii se ascunde cele mai puternice valori ceresti.

Cand Isus murea, sfintii in EL se trezeau la viata.
In slabiciunea si moartea Eului lucreaza forta si viata din Dumnezeu.

Sa mergem impreuna la sala de Fitness a lui Dumnezeu!
Scopul:
SA invatam sa ne slabim tot mai mult EUL,
ca El sa-Si faca simtita in noi ADEVARATA FORTA.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică