duminică, 3 februarie 2008

SUNT ASA DE POCAIT…












SUNT ASA DE POCAIT INCAT:

· toti cei care nu se poarta cum ma port eu merg in iad

· toti cei care nu cred ceea ce eu cred nu au caracter

· toti cei care nu se inchina cum ma inchin eu sunt eretici

· toti cei care nu se imbraca cum ma imbrac eu nu sunt evlaviosi

· toti cei care nu vad lucrurile din perspectiva mea sunt ingusti

· toti cei care nu au doctrina mea nu cunosc biblia

· toti cei care nu au pregatirea mea sunt inferiori

· toti cei care nu ma apreciaza nu au dragoste adevarata

· toti cei care nu sunt la mine in biserica sunt fara speranta

· toti cei care nu sunt de acord cu mine sunt inconsecventi

· toti cei care au prieteni in afara de mine nu-mi sunt loiali


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :

· toate celelalte biserici nu au doctrina si strategia buna

· inafara de pastorul meu, ceilalti sunt ingusti si eretici

· ma mandresc cu smerenia mea

· ceilalti nu pot sa-mi fie prieteni, nu se ridica la nivelul meu

· nu sunt prieteni cu cei din lume, ei sunt pacatosi

· judec pocainta altora dupa felul in care se imbraca

· judec pocainta altora dupa felul in care se inchina

· judec pocainta altora dupa preferintele mele

· ma poticnesc de orice detaliu mic pe care Scriptura nu il mentioneaza

· ma supar de fiecare data cand sunt mustrat

· nu ma cobor la nivelul altora care au nevoie de ajutor

· dau sfaturi altora tocmai in domeniile in care eu esuez

· sunt invidios pe toti cei care au mai mult ca mine

· nu barfesc, doar dau sfaturi pentru rugaciune


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :

· nu vreau sa fiu deschis pentru schimbare

· cred ca detin tot adevarul doctrinar si sunt infailibil

· intotdeauna nu este vina mea, altii sunt de vina

· nu pot niciodata sa imi cer iertare : este prea greu

· nu pot niciodata sa recunosc ca s-ar putea sa nu am dreptate

· ii manipulez pe toti cei din jurul meu

· stiu mai bine eu ce trebuie sa fac decat Dumnezeu

· daca toti ar fi ca mine, lumea ar fi un paradis

· confund absolutul cu relativul in cele spirituale

· impun principii si traditii in dauna Scripturii

· fac tot ce pot ca sa castig, indiferent care este costul

· fur la locul de munca deoarece nu sunt singurul care o face


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :

· vreau sa ajung tot mai sus in ierarhia bisericii

· limbajul meu distruge in fiecare zi cate un cuget bun

· si Dumnezeu a ajuns sa fie mandru de mine

· nimeni nu predica mai bine ca mine

· nimeni nu canta mai bine ca mine

· nici o biserica din oras nu este buna pentru mine

· toti pastorii pe care ii cunosc sunt fara caracter

· ma consider cel ma intelept om din biserica

· daca altii mi-ar exemplul urma in biserica, totul ar merge fara nici o problema

· il las pe diavol sa dezbine relatii prin mine

· il las pe diavol sa dezbine biserici prin mine

· il las pe diavol sa dezbine familii prin mine

· nimeni nu merita mai mult respect ca mine in biserica

· eu nu pot sluji niciodata, sunt prea ocupat cu disciplinele spirituale


Doamne pazeste-ne de aceasta POCAINTA falsa

AUTOR: Emanuel Horatiu Popa (23 Februarie 2006)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică