miercuri, 23 ianuarie 2008

The dangers of Joel Osteen teachings

ce ne leaga impreuna ...Sigla Bmw....Audi...Harley Davidson sau Sangele lui ISUS CHRISTOS?
Unde pleaca acest om cand are o incercare?



Listen Here A CANDY GOSPEL
Interesanta si coperta ...Dumnezeu in a 8-a zi l-a creat pe Joel Osteen.
dar adaugarea mea este ..
poti fi atragator fizic..!!!!!! dar daca esti mandru ..nici un om intelept nu te-ar dori prin preajma.
Radu spunea la un moment dat....Joel nici nu foloseste prea des Cuvantul ISUS.
Oare ce face Joel OSteen in momente grele din viata lui ?
apeleaza doar la teoria sa ...sau la un dumnezeu micut din mintea sa?
Ce va face cand il va durea o masea?
Sigur va pleca si el la dentist ca noi toti.
Incepe sa imi fie mila de astfel de vedeta, ce a devenit marioneta satanei.
Ma rog sa i se opreasca lucrarea pentru a nu mai duce pe multi in ratacire si orbire spirituala.
Faca se In toate Voia SA.
God will judge Joel Osteen. LA fel cum va face si cu viata mea
Insa imi doresc un singur lucru ..sa pot apara cuvantul drept si adevarat al Evangheliei curate. si pentru asta am sa o citesc mai mult!
aici este responsabilitatea mea ..sa nu apar pe eretici ca sa nu fiu de acord cu invataturile satanei.
Pentru asta avem cu totii nevoie de mult discernamant spiritual.
Doamne eu am nevoie de lumina in intunericul vietii mele.
Vreau sa stiu bine diferenta dintre Lumina si Intuneric.
dintre Fals si ADEVAR
minciuna si CUVAntul lui Dumnezeu.
Maleahi 2:2, 2:5-6.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică