duminică, 13 ianuarie 2008

Placere in Slava Lui Dumnezeu


Dumnezeu este dragoste.
Simt asta cu toate fibrele vietii mele.
Cred ca asta este motivatia mea de a trai.
Scopul puterii ce ma tine in viata.
Avand o singura viziune : trairea in perspectiva eternitatii
Si implinind porunca : iubirii de frati.

De ce dragostea lui Dumnezeu?
Pentru ca Dragostea a invins la cruce.
Si dragostea lui turnata te ajuta sa ramai cinstit si curat in trairea ta , in adolescenta ta, tineretea ta . Dragostea lui Dumnezeu a invins criza industriilor mondiale de azi, criza sensului vietii, criza de semnificatie, criza de relatie, criza de identitate. Multi tineri doresc si ma roaga sa scriu despre dezamagire, depresie in viata, traume , stari de anxietate si nevroze ..stress si agitatie. VA spun doar atat...IUBIREA INVINGE FRICA. si Harul aduce vindecare completa.
Vreau ca Dragostea sa isi implineasca Planul si in viata mea...
alta varianta nu am.
caci am cantat odata...
"Si inapoi eu nu voi da"

Psalmii 63:1

Dumnezeule, Tu eşti Dumnezeul meu, pe Tine Te caut! Îmi însetează sufletul după Tine, îmi tânjeşte trupul după Tine, într-un pământ sec, uscat şi fără apă.
2 Aşa Te privesc eu în locaşul cel sfânt,ca să-Ţi văd puterea şi slava.
3 Fiindcă bunătatea Ta preţuieşte mai mult decât viaţa, de aceea buzele mele cântă laudele Tale.
4 Te voi binecuvânta dar toată viaţa mea, şi în Numele Tău îmi voi ridica mâinile.
5 Mi se satură sufletul ca de nişte bucate grase şi miezoase, şi gura mea Te laudă cu strigăte de bucurie pe buze,
6 când mi-aduc aminte de Tine în aşternutul meu, şi când mă gândesc la Tine în timpul priveghiurilor nopţii.



Urmarirea echilibrului in viata pierde din vedere faptul ca viata noastra trebuie dedicata unui scop mai mare decat noi insine.Acest scop nu poate fi decat trairea pentru Gloria lui Dumnezeu. Fii dedicat unei pasiuni mult mai mari decat Sinele tau.

Vedem in aceste versete( pasaj) ca slava lui Dumnezeu -ne satura si incanta inimile. In psalmul 63 David - ne descrie singura fantana unde poate fi stinsa setea arzatoare a inimii noastre. " Dumnezeule, TU esti Dumnezeul meu , pe Tine Te voi cauta in zori de zi. Imi inseteaza sufletul dupa Tine, imi tanjeste trupul dupa Tine, intr-un pamant uscat si neumblat fara apa. Asa te privesc eu in locasul cel sfant, ca să-Ţi văd puterea şi slava.( Ps. 63:1,2).

Dupa cum Dumnezeu ne-a dat niste trupuri care inseteaza dupa apa, la fel ne-a dat niste suflete care inseteaza dupa Persoana si Slava Sa. Putem incerca sa stingem aceasta sete ! band din fantana "altori lucruri " ( sex, ambitii, materialism, familie, prieteni, cariera, prieteni ) dar nici unul nu ne poate satisface setea.
Dumnezeu a avut grija ca noi toti sa fim insetati si a creat viata in asa fel incat numai
EL SA NE POATA SATISFACE SETEA.

" Placerea pe care ne-o gasim in Dumnezeu este singura fericire care ne poate satura sufletele. Sa mergi la ceruri si sa te poti bucura de Dumnezeu pe deplin este ceva infinit mai bun decat cele mai placute conditii de aici. Tati si mame, soti si sotii, copii sau tovarasia prietenilor pamantesti sunt doar niste umbre; Dumnezeu insa este SUBSTANTA. Acestea sunt doar niste raze imprastiate, dar Dumnezeu este soarele . Ele sunt doar niste raze imprastiate, dar Dumnezeu este soarele . Ele sunt doar niste paraie, in timp ce Dumnezeu este oceanul."

a spus Jonathan Edwards. si subscriu si eu la ideea lui.

David spune in continuare : " Chiar in asternutul meu imi aduc aminte de Tine si in timpul vegherilor noptii ma gandesc la Tine ( psalm 63:6). si ca " Mi se satur sufletul ca de niste bucate grase si miezoase si gura mea Te va lauda cu buze pline de bucurie. (ps. 63:5). In timp ce David zaboveste in inchinare inaintea maretiei lui Dumnezeu , sufletul sau infometat nu este numai hranit , ci de-a dreptul saturat.
SLAVA SI NUMELE LUI DUMNEZEU - ne satura insa si ne incanta sufletele :
" Ferice de poporul care cunoaste strigatul de bucurie , care umbla in lumina Fetei Tale, Doamne, EI se bucura toata ziua de Numele Tau si se inalta cu dreptatea Ta ( Psalm 89:15,16)
" din rasputeri inaintea Domnului " - ( 2 Sam 6:12-15) pentru ca a vazut din nou intorcandu-se Slava Lui Dumnezeu

Nimic nu poate sa aduca o bucurie mai deplina si mai curata in adancul fiintei noastre ca acel lucru pentru care a fost creat acel adanc. Iar Jonathan Edwards scrie : " Creatia a fost fericita cand se bucura de Dumnezeu , efectul viind marirea si inaltarea lui Dumnezeu"

Mai tarziu vom descoperi cum ne afecteaza Slava si Prezenta lui Dumnezeu vietiile in multe domenii ale vietii noastre de tineri. si cum ar trebui sa fie atitudinea si modul nostru de abordare al urmatoarelor lucruri .
Traiti facandu-l Bucuros si fericit pe Dumnezeu .
Traiti in toate pentru Gloria Lui.
Prin Ajutorul Duhului sau cel sfant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică