marți, 29 iulie 2008

mai bine simpli si smeriti



















Nu voiesc sa fiu decât un simplu om

Si sa fiu placut 'naintea Ta

Daca cei din jur m-au parasit

Tu ramâi mereu Taria mea

Daca cei din jur m-au parasit

Tu ramâi mereu Taria mea

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Numai Tu Isus ma placi asa cum sunt

Când mi-e greu doar Tu ma întaresti

Te voi lauda cu al meu cânt

M-ai iubit si înca ma iubesti

Te voi lauda cu al meu cânt

M-ai iubit si înca ma iubesti

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Niciodata, Doamne nu m-ai parasit

Ai fost lânga mine-n încercari

M-ai iertat si-atunci când Ti-am gresit

Am vazut a Tale îndurari

M-ai iertat si-atunci când Ti-am gresit

Am vazut a Tale îndurari

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Mai bine simpli si smeriti

Si de Dumnezeu iubiti

Unele din efectele principale ale slavei lui Dumnezeu asupra oamenilor este ca ne smereste si ne face sa ne prosternem inaintea Sa. Ori de cate ori ne intalnim cu Dumnezeu intr-un mod puternic, aceasta va aduce mereu o zdrobire in noi.

Smerenia – adevarata – nu apare niciodata cand ne concentram in primul rand asupra pacatului din noi. Ci ea vine firesc in momentul cand ne uitam la desavarsirea nemarginita a lui Dumnezeu si ne masuram cu lumina maretiei Sale sfinte. Aerul din casa pare curat pana cand isi face aparitia o raza de soare. Fiindca atunci lumina stralucitoare a acelei raze de soare, vezi pentru prima data tot felul de particule de praf. Fara soare nu le-ai putea vedea niciodata. In acelasi mod, adancimea pacatelor noastre este ascunsa, pana cand le vedem in Lumina Fiului lui Dumnezeu .

Phillips Brooks a spus atat de bine : „ Adevarata smerenie – nu inseamna sa te apleci in jos pana devii mai mic decat esti in realitate, ci sa stai in picioare si sa te masori cu ceva si mai inalt, care-ti va arata adevarata micime a inaltimii tale

Isus ma invata si imi cere sa ma smeresc si eu in relatie cu altii.
Smerenia inseamna :

- lipsa maniei

- lipsa razbunarii, acuzarii, condamnarii sau a reprosurilor

-dorinta de a face bine celor ce te urasc

-prezenta dragostei in ciuda urii

-A nu apela la pozitia pe care o ai pentru a face dreptate

Smerenia este o atitudine interioara
Blandetea este o atitudine exterioara.

Ce ma mai invata Domnul Hristos :
EL a fost om dar in acelasi timp Fiu de Dumnezeu , nu s-a folosit de autoritatea si puterea sa Suverana , s-a abtinut sa ii ucida pe batjocoritori cand putea face asta doar la simpla sa rostire, prin suflare, privire sau prin cuvant. S-a abtinut in a comenta si a isi cere "drepturile" in aceasta lume, in a isi lua apararea.

Invat de la Isus ca si atunci cand s-a supus si a ramas smerit , EL L-a onorat pe Dumnezeu.

Am incredere si eu in Dreapta Judecata a lui Dumnezeu.
Oridecate ori eu, alexandru incerc sa fac dreptate , nu fac altceva decat sa ii iau locul Dreptului Judecator.

E foarte important cum reactionam in momente de criza, si cu ce atitudine. Asta face toata diferenta. Imi doresc "mai bine simpli si smeriti" stiind ca Domnul imi apara pricina si El face dreptate in viata mea caci ii apartin Lui si sunt proprietatea Sa rascumparata prin Sangele Sau Scump si pretios.

Si voi toti sunteti iubiti de EL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică