vineri, 11 aprilie 2008

Rugaciunea ne schimba

















Azi am primit indemn de la Radu sa citesc acest mesaj din Psalmul 25.
Cuvantul sau sa iti calauzeasca inima si mintea spre adevar si dreptate.
Iar Iubirea Sa sa ramana Etern in tine.
Mi-a placut in special versetul 15.
Restul le las sa le descoperiti voi.

Dumnezeu sa va vorbeasca prin Cuvantul Sau.
Sa lasam Sfanta Scriptura sa ne vorbeasca.
Toti suntem chemati sa vorbim cu Dumnezeu.
Toti suntem chemati sa fim partasi harului si minunilor Lui.
Toti suntem chemati sa fim multumitori si sa ne rugam.
Toti suntem chemati sa deosebim duhurile.
Toti suntem chemati sa avem discernamant spiritual.
Toti suntem chemati sa avem o credinta intr-o calauza demna de urmat- Domnul ISus Christos.

Gustati si vedeti ce sfant si delicat este Cuvantul Sau.
amin!

1 La Tine, Doamne, imi inalt sufletul.
2 In Tine, Dumnezeule, ma incred: sa nu fiu dat de rusine,ca sa nu se bucure vrajmasii mei de mine!
3 Da, toti cei ce nadajduiesc in Tine nu vor fi dati de rusine:ci de rusine vor fi dati cei ce Te parasesc fara temei.
4 Arata-mi, Doamne, caile Tale,si invata-ma cararile Tale.
5 Povatuieste-ma in adevarul Tau, si invata-ma;caci Tu esti Dumnezeul mintuirii mele,Tu esti totdeauna nadejdea mea!
6 Adu-Ti aminte, Doamne, de indurarea si bunatatea Ta;caci sint vecinice.
7 Nu-Ti aduce aminte de greselile din tinereta mea, nici de faradelegile mele;ci adu-Ti aminte de mine,dupa indurarea Ta, pentru bunatatea Ta, Doamne!
8 Domnul este bun si drept:de aceea arata El pacatosilor calea.
9 El face pe cei smeriti sa umble in tot ce este drept.El invata pe cei smeriti calea Sa.
10 Toate cararile Domnului sint indurare si credinciosie,pentru cei ce pazesc legamintul si poruncile Lui.
11 Pentru Numele Tau, Doamne, iarta-mi faradelegea,caci mare este!
12 Cine este omul, care se teme de Domnul?Aceluia Domnul ii arata calea pe care trebuie s-o aleaga.
13 El va locui in fericire,si saminta lui va stapini tara.
14 Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El,si legamintul facut cu El le da invatatura.
15 Eu imi intorc necurmat ochii spre Domnul,caci El imi va scoate picioarele din lat.
16 Priveste-ma si ai mila de mine,caci sint parasit si nenorocit.
17 Nelinistea inimii mele creste: scoate-ma din necazul meu!
18 Uita-Te la ticalosia si truda mea,si iarta-mi toate pacatele mele.
19 Vezi cit de multi sint vrajmasii mei,si cu ce ura mare ma urmaresc.
20 Pazeste-mi sufletul, si scapa-ma!Nu ma lasa sa fiu dat de rusine cind ma incred in Tine!
21 Sa ma ocroteasca nevinovatia si neprihanirea,cind imi pun nadejdea in Tine!
22 Izbaveste, Dumnezeule, pe Israel din toate necazurile lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică