marți, 8 aprilie 2008

Doar în Hristos ma-cred mereu





















Doar în Hristos ma-ncred mereu
Lumina si taria mea
O stânca tare-i Dumnezeu
Când e furtuna-n viata mea
De-ar fi sa trec prin valea grea
Si de-ar fi noapte-n jurul meu
Ma mângâie prezenta Sa,
Doar în Hristos ma-ncred mereu!

Doar în Hristos sfânt si divin
În chip de om El s-a îmbracat;
Darul divin, neprihanit
De pacatosi batjocorit.
Mânia Tatalui de sus
S-a potolit la Golgota
În locul meu muri Isus,
Iar eu traiesc prin moartea Sa !

Au pus lumina în mormânt,
În întuneric L-au lasat.
Dar nu S-a stins, caci Domnul Sfânt
A treia zi a înviat!
Biruitor e Domnul meu,
Blestemul greu a ridicat!
Eu sunt a Lui, caci Dumnezeu
Cu sânge m-a rascumparat.

În fata mortii când voi sta
Doar în Hristos ma-ncred mereu!
Caci orice pas din viata mea
Îl hotaraste Dumnezeu.
Din mâna Lui nu va putea
Nimic si nimeni sa ma ia!
Pân’ ce la Domnul plec si eu,
Doar în Hristos ma-ncred mereu!

3 comentarii:

  1. Salut

    Ai cumva un link unde sa pot auzi si melodia la cantarea aceasta?

    Mi/a atras atentia locatia ta: Cisnadie, SB. Cine esti? Si eu sunt nascut in Cisnadia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Alex Tantar.
    Nu stiu daca exista si varianta audio undeva.
    Sper sa o poti asculta.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi. am gasit varianta in limba engleza In Christ Alone
    http://www.youtube.com/watch?v=8welVgKX8Qo

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică