marți, 19 februarie 2008

What Do I Know About My God?

My God corrects





















Psalmul 32 :3-5

3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.

4 Căci zi şi noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pămantul de seceta verii.

5 Atunci Ţi-am mărturisit păcatul meu, şi nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: Imi voi mărturisi Domnului fărădelegile!`` Şi Tu ai iertat vina păcatului meu.

Proverbe 3 :11-12

11Fiule, nu dispreţui mustrarea Domnului, şi nu te mâhni de pedepsele Lui.

12. Căci Domnul mustră pe cine iubeşte, ca un părinte pe copilul pe care-l iubeşte!

Evrei 12:5-7

5. Şi aţi uitat sfatul, pe care vi-l dă ca unor fii: „Fiule, nu dispreţui pedeapsa Domnului, şi nu-ţi pierde inima când eşti mustrat de El.

6. Căci Domnul pedepseşte pe cine-l iubeşte, şi bate cu nuiaua pe orice fiu pe care-l primeşte.”

7. Suferiţi pedeapsa: Dumnezeu Se poartă cu voi ca şi cu nişte fii. Căci care este fiul pe care nu-l pedepseşte tatăl?

Apocalipsa 3:19

9. Eu mustru şi pedepsesc pe toţi aceia, pe care-i iubesc. Fii plin de râvnă dar, şi pocăieşte-te!

Cuvinte pline de speranta. O nadejde mai buna sta in disciplina si corectarea lui DUMNEZEU. Doamne indreapta mi pasii spre vesnicia ta. Multumesc de grija Ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică