joi, 29 noiembrie 2007

Connecting to my emotions
















TU TOTDEAUNA, DOAMNE ESTI CU MINE!
şi nici o clipă singur nu mă laşi.
Puterea Ta e taina ce mă ţine
din cei dintâi la cei din urmă paşi.

Tu nu laşi, nici nu mă uiţi vreodată.
Străbat cu Tine munţi înalţi şi lunci.
Eu n-am să văd nici moartea niciodată,
ci eu voi fi ascuns în Tine-atunci.

Cu Tine-n rând străbat în zori cărarea,
cu Tine-n rând veghez în ceas târziu,
când Tu mă mustri, simt în piept mustrarea
şi când Te bucuri, totdeauna ştiu.

Nu sunt decât un abur ce se-nalţă,
un fir pe praf îndrăgostit de-o stea.
Dar tu mi-ai pus în suflet o speranţă
ce nimeni altul nu mi-o poate da.

Au fost odată şiruri de păcate,
dar sângele salvării a spus: "NU".
Oricâte-au fost, eu le-am uitat pe toate,
şi bine ştiu că le-ai uitat şi Tu.

Sunt fericit, chiar dacă vrei să sufăr,
când valuri vin şi vânturi grele bat.
Plutesc pe ape ca un fir de nufăr
pe care Tu-l păstrezi mereu curat.

Îţi mulţumesc că eşti cu mine-n lume,
Îţi mulţumesc că mă iubeşti mereu,
Îţi mulţumesc că Tu mi-ai dat un nume,
că sunt al Tău... şi Tu eşti Dumnezeu.

Amin

Costache Ioanid

http://poezii.resursecrestine.ro/


Romans 5:6
For while we were still helpless, at the right time Christ died for the ungodly.
Christ died for ungodly. That's the TRUTH!
Christ died for me...ATAT!
I pray....I get exposed
1) what do you feel?
Are you connecting with the emotion!
We feel whatever we believe.
but please ..FOCUS on that emotion.!
Expose to Truth.

2)Lies producing the emotional pain.
Emotion is the bridge back to the Believe.
....now ..I go back into my memory....
He identify the core lie belief....( wow I'm sooo loved by GOD)
Held in the Memory Event

3) Christ Died for ungodly

Yes Lord.! " My sheep hear My voice" John 10:47

Did the "truth" the person received result in genuine life changed and lasting transformation ?

memories- just containers of pain....

BUT GOD heal the pain. ..this I know.
and I receive peace.

I thank You Lord that You have patient with me.
I trust and believe what You say about me.
:)...ma culc si adorm in pace.....
ultimul somn spre cluj...spre cel care a murit pentru min.
ma duc sa ma intalnesc cu ISUS
nu cu pustan, nu cu un om..
ci cu CEL care a facut posibila iertarea mea deplina...
Inteleptul Fiu de Dumnezeu ISUS Christos.

AMIN!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică