joi, 29 noiembrie 2007

SUS IN CER AVEM UN TATA!




















YOBEDIAH ...esti o binecuvantare pentru mine..
esti fratele meu in Domnul
iti multumesc de sincronia inimii tale
si de alergarea ta dupa El ...
daca nu erai tu ...
nu mai aveam speranta sa il vad pe ISUS viu
marturia ta aduce Prezenta Lui in viata mea.

dar sa nu ti se urce la cap.
"Cu EL biruim
oricat de indarjita e lupta"

596 . cantare compusa de fr. Niculitza Moldoveanu ...

Cand sunt mic, atunci sunt mare;
Cant voios, cand lupta-i grea.
Cand sunt slab, atunci sunt tare,
Caci Isus e Stanca mea.

Cor: Muntii de s-ar clatina,
Vantul mare de-ar sufla,
Ape de s-ar revarsa,
Isus, Isus esti Pacea mea!


Chiar de n-ar mai fi izvoare
Si de sete m-as usca,
Si-n nevoi si-ndestulare,
Te voi binecuvanta!

Vanturi grele de vor bate,
Eu ma-ncred in Dumnezeu,
Caci, in cer, in sfanta carte,
Este scris numele meu.

Chiar de-i lupta-nversunata
Si cad multi in crud macel,
Sus in cer, avem un Tata;
Pentru noi Se lupta El.

Pentru noi, chiar de e pace -
Pentru noi, chiar de-i razboi,
Nu ne temem niciodata:
Dumnezeu este cu noi!

Dumnezeu, din slavi divine,
Sfant, sfant, sfant in veci e El!
Cel ce e, a fost si vine E Sfantul lui Israel!


.....sus in cer avem un TATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică