miercuri, 13 ianuarie 2010

Nu criticul conteaza


Astazi am fost cu Elvis pana in Valcea, iar intr-un magazin rula finalul acestui film "Gladiator". Mi-am adus aminte cu drag de o carte citita "Eu, barbatul" de John Eldredge. Recenzia cartii scrisa de mine o puteti citi aici.


Nu criticul conteaza, nu cel care iti arata cum poate sa se impiedice un barbat puternic, sau care sunt locurile unde faptuitorul ar fi putut sa lucreze mai bine.Meritul apartine omului care coboara in arena, a carui fata este plina de praf, de transpiratie si sange, care se lupta cu curaj..care cunoaste marile entuziasme, marile daruiri, cel care se consuma pe sine pentru o cauza demna, care cunoaste cel mai bine biruinta finala si care in cazul cel mai rau, daca nu reuseste, cel putin esueaza pentru ca si-a asumat riscuri mari, astfel incat locul lui nu va fi niciodata alaturi de sufletele reci si sperioase care n-au cunoscut vreodata victoria sau infrangerea”.
Citatul lui Teddy Roosevelt….. din cartea "Eu,barbatul".

E simplu sa stai pe tusa azi intr-un loc confortabil si sa comentezi ce fac altii.
Mai greu este sa fi chemat de Domnul intr-o lucrare si sa lupti, sa nu cedezi, sa nu renunti.
Nu criticul conteaza in viata, pot fi 10 oameni impotriva ta, sau 6.700.000.000 (populatia lumii actuale) de oameni impotriva ta, tu ramai insa drept in picioare pentru Dumnezeu, pentru Onoarea Numelui Sau.
Sa luptam in continuare pentru Gloria lui Dumnezeu cautand Voia Lui, Imparatia Sa, Aprobarea Lui, Placerea Sa, Interesele inimii Sale.

2 comentarii:

  1. ,, Sa luptam in continuare pentru Gloria lui Dumnezeu cautand Voia Lui, Imparatia Sa, Aprobarea Lui, Placerea Sa, Interesele inimii Sale. "

    In lumea plina de intuneric in care traim, trebuie sa fim crestini radicali, care infrunta pacatul si sunt lumini pentru a arata celorlalti calea. Dar cum spunea si Keith Green: ,, Lumea zace in intuneric, dar noi dormim in lumina" , asadar sa nu fim crestini adormiti ci sa luptam, fara sa ne pese de criticile celor din jur, care nu vor intarzia sa apara. Sa cautam sa facem voia lui Dumnezeu in orice lucru si sa nu uitam ca cerul si pamanatul vor trece, dar ce-am facut pentru Hristos ramane.

    RăspundețiȘtergere
  2. "sa luptam, fara sa ne pese de criticile celor din jur, care nu vor intarzia sa apara." Multumesc de aceasta incurajare. Am inceput sa ma obisnuiesc si eu cu criticile. Sunt o modalitate a lui Dumnezeu de a ne maturiza.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică