miercuri, 13 august 2008

Tu esti capodopera Lui














Misiune in Turnu Magurele ( South Romania)
22-27 august 2002

Remember His History
Remember the King
It's not about us
It's all about Him
Don't4get His Love and Grace.

Al doilea eseu

"Intuneric, gol, singuratate, pustiu. O lume fara vlaga, de fapt inexistenta...! Doare El, care a fost dintotdeauna, din vesniciI. Mintea mea e atat de incapabila sa isi poata da seama cum poate sa exista ceva dintotdeauna, sa nu existe inceput! Dumnezeu, Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul, Atotputernicul si Nepatrunsul, El este cel care poate crea din nimic cel mai minunat si unic lucru, cea mai minunata capodopera ce nu a mai existat si nu va mai exista...TU!
In stralucita Lui slava, a pregatit cel mai gigantic plan pentru omenire!
Mai intai de toate, mediul in care "opera" Sa va convietui si se va bucura, apoi ajutorul potrivit, urmand apoi dezonorarea si punerea la punct a fiecarui amanunt dupa caderea in pacat...; pedeapsa, salvare, dar, har, datorie, si la final BUCURIA VESNICA alaturi de El, Imparatul Imparatilor!
In prima zi, la un singur cuvant fulgerator al Autorului, a aparut lumina, apoi a despartit lumina de intuneric. "Astfel a fost o seara si apoi o dimineata." (Geneza 1:2-5) A uramt apoi cerul, pamantul, soarele, luna si stelele, tot ceea ce se misca in mare si pe pamant. Toate acestea in doar sase zile... la suprema Sa porunca. Privind in jos spre pamant, Tatal a vazut ca tot ceea ce facuse era bun! Lipsea insa ceva... Acel "ceva" ce avea sa fie mareata opera de arta, TU!
" Cu el vreau sa vorbesc, sa ma slujeasca, iar Eu il voi invalui in dragostea Mea de Tata!" Astfel Dumnezeu a zis: " Sa facem om dupa chipul si asemanarea Noastra; el sa stapaneasca peste pestii marii, peste pasarile cerului, peste vite, peste tot pamantul si peste toate taratoarele care misca pe pamant!"( Geneza 1:26).
A luat in mainile Sale puternice un pumn din tarana pamantului, a modelat "creatia" dupa chipul si asemanarea Lui: " Am sa ii dau doi ochi ca sa poata vedea tot ceea ce am pregatit cu atata duiosie pentru el. Sa vada unde sa calce, sa isi ridice privirile spre locasurile Mele si sa se minuneze de atotputernicia Mea... Si am sa-i dau o gura cu care sa se roage. DA! El trebuie sa fie in cea mai intima relatie cu Mine, sa descopere fascinanta Mea personalitate, sa Ma slaveasca cu glasul lui si sa proclame Numele Meu de Tata in veci de veci! Cu siguranta gura lui va fi un ajutor in viata!
Urechi..., doua urechi cu care sa poata auzi cum cad stropii de ploaie si mangaie frunzele copacilor, sa auda cum pana si pasarile cerului Ma lauda si slavesc Numele Meu! Astfel, el va putea la randul sau sa urmeze exemplul acestor neinsemnate fiinte! Vai, cat Il voi iubi, el, copilul Meu!
Tot ceea ce mai ramane de facut sunt mainile si picioarele. Cu mainile sale va lucra pamantul care l-am creat pentru el, le va inalta curate spre Locuinta Mea si va multumi, iar picioarele sale vor umbla in raiul ce il asteapta...gradina Edenului va fi cel mai potrivit loc unde sa stea! Abia astept sa stau cu el de vorba in racoarea diminetii!!
Dupa toate acestea, Dumnezeu a dat suflare de viata in nari si a fost un suflet viu. Adam este primul om, prima opera de arta faurita de Insusi Dumnezeu. A urmat apoi ajutorul potrivit, Eva, iar apoi exact ceea ce El deja cunostea: caderea in pacat, pedeapsa, salvarea, darul, harul, datoria, bucuria..., TU! El te avea in plan inainte de intemeierea lumii. Ti-a intocmit rarunchii si te-a tesut in chip ciudat, ca in adancimile pamantului. Cu cea mai inimaginabila dragoste a pus in sufletul tau iubirea, dorinta de a face bine, credinta, pacea, bucuria, taria...Te-a proiectat in unicul Sau fel pentru ca TU sa fii unic, sa fii CAPODOPERA SA!


Tata nu te-a facut sa fii singur in lume, ci El a promis: " Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi!" Iti cunoaste chiar si toate firele de par din cap, iar cand nu erai decat un plod fara chip, ochii Lui te vedeau, iar in cartea Sa, El a scris zilele vietii tale, mai inainte sa fi fost vreouna. Cat de nepatrunse mi se paar gandurile Tale, Dumnezeule, si cat de mare este numarul lor...
Pentru El TU reprezinti cea mai valoroasa opera, iar Autorul Niciodata nu te va scoate la licitatie! Mereu, din vesnicii in vesnicii, va fi alaturi de tine, te va lua in bratul Sau ferm si te va ocroti, dar...niciodata nu te va obliga sa il alegi pe El! Asadar, ramane la alegerea ta daca vrei sa ramai la sanul Sau, sau...daca vrei sa fi scos la licitatie si sa-ti pierzi FERICIREA!"

Doris Lupu
Eseu citit in tabara din 2007

DAR TOTUSI NU UITA...TU ESTI CAPODOPERA, IAR EL E AUTORUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică