marți, 19 august 2008

Exemplul lui Christos - termini intr-un mod puternic




















Constantina Dita Tomescu ROMANIA 38 ani
Aur la maraton - Olimpiada Beijing 2008

Acesta este sportul meu preferat de la atletism. Cand ne intalnim cu tinerii si jucam fiecare ce hooby sau pasiune are ...eu raman cu "alergatul". Daca ai un cross in oras, maraton nu ezita sa ma inviti sa particip si eu. Am prieteni si la 75 de ani din biserica ani ce inca alearga in fiecare dimineata. Insa maratonul imi place mult, pentru ca nu este de viteza, ci de perseverenta si rezistenta. Pe unde locuiesc eu se poate alerga pe traseul " Cisnadie-Selimbar-Sibiu-Muzeul Satului-Cisnadioara-Cisnadie-"e un traseu fain, dar eu nu alerg pentru medalii.

Sa ne ducem alergarea spre Domnul fara preget.
Si sa alergam spre Cer de dragul lui Isus.
"...nu pentru ca am si castigat premiul, sau ca am si ajuns desavarsita,- dar alerg inainte, cautand sa-l apuc, intrucat si eu am fost apucata de Hristos Isus. Fratilor, eu nu cred ca l-am apucat inca; dar fac un singur lucru:uitand ce este in urma mea, si aruncandu-ma spre ce este inainte, alerg spre tinta, pentru premiul chemarii ceresti a lui Dumnezeu, in Hristos Isus."
Filipeni 3:12-14
Ca si CRESTIN alergarea nu este o plimbare printr-un parc plin cu flori, in limba greaca alergare inseamna "Agoon" de unde deriva azi cuvantul "agonie". Insa tinta noastra este in sus, spre cer, spre ISus, spre Tara Eterna.
Ca sa nu cadem si azi in pacat avem nevoie sa ne uitam TINTA, fix, cu toata atentia la Isus. In aceasta cursa spirituala, rezistenta, nu startul de inceput exceptional si spectaculos este rasplatit.
Exemplul lui Christos - Evrei 12:1-3

De aceea, fiind inconjurati de un nor atat de mare de martori, sa dam la o parte orice obstacol si pacatul care ne inconjoara cu usurinta si sa ALERGAM cu perseverenta in ALERGAREA ce ne sta inainte. 2. Sa ne uitam tinta la ISUS , AUTORUL si la CEL CE DESAVARSESTE credinta noastra, care , pentru BUCURIA ( eu si cu tine) , ce-I era pusa inainte, a suferit CRUCEA, a dispretuit rusinea si este asezat la dreapta tronului lui Dumnezeu. 3 Uitati-va deci cu atentie la CEL care a indurat o impotrivire asa de mare din partea pacatosilor asupra Sa, ca nu cumva sa cadeti de oboseala si sa descurajati in sufletele voastre.Versetul 2. Etalonul nostru, exemplul, modelul, standardul nostru absolut, idealul nostru este Domnul Isus Christos. El Isus -era imbibat de pacatele noastre si ale mele si nimic nu l-a oprit din bucuria de a salva omenirea de la pierzare. ( Liga Bibliei 2007).
In maratonul lumesc insa atunci cand cineva cade , nu il ajuta nimeni sa se ridice, insa noi suntem sustinuti si sprijiniti in alergare de Inima si Mana Tare si buna a lui ISus ca apoi sa fim motivati sa ridicam si noi pe frati. Sa avem grija cine se considera ca sta in picioare sa nu se ingamfe si sa cada.

Ce iubire neegoista
Ce viziune minunata avem in ISus
Ce panorama au ingerii si Norul de martori de vazut
Ce motivare
Ce mentalitate de invingator
Ce atitudine pozitiva
Ce luptator si conducator avem
Ce inima frumoasa are ISus
Ce determinare
Isus cand si-a propus ceva NIMIC nu l-a putut opri din Cursa spre Eliberarea Sufletelor
Cata forta a avut sa termine alergarea Sa pana la cruce
Cata dedicare
Ce ascultare de Tatal
Ce personalitate constanta
O dragoste venita pe verticala (de la El)...ce a dezvoltat-o pe orizontala..(intre noi)
O BUCURIE din inima Mare a Tatalui Sau
Imi iubesc exemplul de alergare.

Glorie in Veci Fiului.

Mi-a placut mult aceasta cursa de la olimpiada.
De bucurie, Constantina a mai făcut două ture de stadion după finalul cursei de 42 de kilometri; o nimica toată pentru sportivă care a alergat peste 200.000 de kilometri în această viaţă! Medalia de aur a dedicat-o fiului ei.
Asa ne urmaresc si pe noi Domnul, diavolul ce ne distrage si ispiteste si Norul de Martori din ceruri -precum spectatorii din aceasta tribuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică