vineri, 18 aprilie 2008

Pericolele fanteziei, imaginatiei prea libere




















Povestea cu ciocanul

Un barbat vrea sa puna un tablou pe un perete al camerei sale. Cuiul il are, dar nu are si ciocanul, insa l-ar putea imprumuta de la vecin. Barbatul hotareste deci sa se duca la el si sa-l ceara. Dar il cuprinde indoiala: "Daca vecinul nu doreste sa imprumute ciocanul? Parca ieri m-a salutat asa fugar. Dar poate era grabit. Sau poate a simulat numai graba si are ceva impotriva mea. Si ce anume? Eu nu i-am facut nimic, dar poate isi imagineaza ceva. Daca cineva ar dori sa-i imprumut o unealta, eu l-as servi imediat. Si el, de ce nu m-ar ajuta? Cum se poate sa i se respinga unui concetatean un favor atat de mic? Oamenii de tipul acesta iti pot otravi viata. Si apoi isi imagineaza ca... Doar pentru ca are ciocan! Acum chiar ca imi ajunge". Si asa, navaleste la usa vecinului, suna, acesta deschide, dar inainte de a putea saluta, barbatul striga: "Pastreaza-ti ciocanul, mitocanule!"

Un comentariu:

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică