luni, 3 martie 2008

Ajutorul Mainii Lui..
















Nu vedem lucrurile importante lucrurile de valoare, traim intr-o lume oarba, si de multe ori pierdem lumina cereasca, pentru ca alegem lumea, alegem ceea ce vedem, ceea ce vrem, fara sa masuram consecintele.

Ne multumim cu mana data de oameni prieteni , familie, iubit, iubita, si nu cautam mana lui Dumnezeu ajutorul Lui, adevarul Lui.

Era odata o femeie care o explicat povestea ei in intreaga biserica.

"Parinti mei au murit cand eu aveam 7 ani intr-un accident de masina.

Am ramas singura cu bunica, si intr-o seara casa in care stateam a inceput sa arda , bunica statea intinsa pe pat si nu se putea ridica pt ca o buturuga o impiedica, am vazut-o cum se zbatea acolo fara nici un rezultat, ardea acolo. De odata un om a intrat in casa si m-a luat in brate, m-a strans bine la pieptul lui, si mi-a spus ca totul o sa fie bine, o flacara sa bagat in calea lui si mainile lui s-au ars , dar nu mi-a dat drumul ma strangea si mai tare. ..Cand am ajuns la tribunal ca sa vedem la cine o sa stau, ce familie o sa am, cel mai bogat om din sala a spus: "Eu vreau sa am grija de acest copil, vreau sa ii dau tot ce doreste, am cei mai multi bani, ii voi plati cea mai scumpa facultate.."alt om care era doctor a spus: "cred ca eu ar trebui sa il cresc eu sunt doctor si stiu cand ii bolnav voi avea grija de el...judecatorul a spus: " cred ca eu o sa cresc acest copil eu sunt un om drept o sa il invat ce este dreptatea...un pastor a spus: " eu o sa il invat ce este sa cresti cu Dumnezeu..." dar pe cand ei se certau asa pentru mine ,usa tribunalului s-a deschis si a intrat un om, avea mainile pansate, erau mainile arse pt viata mea...atunci eu cu ochii plini de lacrimi am spus:" eu vreau sa traiesc cu el ,vreau ca el sa imi fie tata, sa ma invete ce e iubirea si vreau sa impart cu el momentele care le am de trait, sa impartasesc cu el problemele si bucuriile mele..."

Domnul nu are mainile arse, El le are gaurite pt noi, tot sangele Lui s-a scurs prin acele maini, in timp ce ne purta pe brate. El ne iubeste cu adevarat,El plange cu noi si simte cu noi, rade si se bucura cu noi. Eu ...vreau sa traiesc cu El.

Tu pe cine alegi?

Iosua 4:24 " pentru ca toate popoarele sa stie ca MANA DOMNULUI este puternica si sa va temeti intotdeauna de Domnul.., Dumnezeul vostru"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică