duminică, 17 februarie 2008

What Do I Know About My God?

My God is compassionate














Plangerile lui Ieremia 3:21-23

21. Iată ce mai gândesc în inima mea, şi iată ce mă face să mai trag nădejde:

22. Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt,

23. ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare!

Psalmul 56:8-9

8.Tu numeri pasii vietii mele de pribeag; pune-mi lacramile in burduful Tau: nu sunt ele scris in carte Ta?

9.Vrajmasii mei dau inapoi, in ziua cand Te strig: stiu ca Dumnezeu este de partea mea

Psalmul 86:15

Dar Tu, Doamne, Tu esti un Dumnezeu indurator si milostiv, indelung rabdator si bogat in bunatate si in credinciosie

1 Petru 5:7

7. Şi aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El însuşi îngrijeşte de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică