sâmbătă, 16 februarie 2008

tu manusa - Christos Mana

Radu zburand ..un om calauzit de Mana Lui ISUS!
















Revin cu gandul lui Doris "Noi suntem doar manusa.Duhul Sfant este mana care se potriveste in ea, care ii da puterea si care o face sa functioneze. Fara El suntem pierduti!.

Anul trecut am primit o carte sa citesc de la fr.Radu intitulata " Viata izbavitoare a lui ISUS HRISTOS" scrisa de W.Ian Thomas - Un maior englez si doctor misionar din 1950 . In aceasta carte apare ilustratia minunata dintre Mana Christos - si manusa- viata ta.

" Eu pot sa spun unei manusim : MANUSA, ridica Biblia" si totusi manusa sa nu poata face asta. Ea are degetul mare si celelalte degete, forma si aspectul unei maini si cu toate acestea nu poate sa faca lucrurile pe care i le poruncesc. Poti zice " Desigur ca nu. Tu nu i-ai spus manusii niciodata cum sa faca!" Dar eu pot sa-i predic, sa o invat pana cand rabdarea mea se topeste, dar manusa, incearca si o sa vezi, nu poate inca sa ridice Biblia.
Cu toate acestea eu am acasa o manusa care a ridicat Biblia de multe ori!-
dar niciodata inainte de a-mi fi bagat mana in ea!

Totusi de indata ce-mi bag mana in manuse, ea devine tot asa de puternica ca si mana mea. Tot ce poate face mana mea face si manusa- dar numai in masura in care manusa este gata doar sa imbrace lucrarea mainii.

ACEASTA inseamna a-L avea pe Hristos, prin Duhul Sau, locuind in fiinta ta rascumparata.

tu esti manusa, HRISTOS ESTE MANA.! Tot ce poate face EL poti face si tu, si tu poti sa spui impreuna cu Pavel " Pot totul in Hristos care ma intareste- sunt gata sa fac totul prin EL care ma intareste - sunt gata sa fac totul prin EL care-mi da putere launtrica - adica , pot TOTUL prin puterea lui Christos? ( Filipeni 4:13).


Prezenta Domnului in viata ta, prin Duhul sau in tine, iti da toate cele ce apartin vietii si sfinteniei, tot ceea ce iti lipseste ca sa duci o viata de neprihanire si de noblete de caracter.

Tara Canaanului o reprezinta bucuria aceasta a salasuirii ( adapostirii, locuirii) lui Christos; tara promisa, a bogatiilor din belsug.

CANAANUL din Biblie nu inseamna CERUL.

Nu este ceva placut cand o sa mor. El este HRISTSOS INSUSI si chiar acum, traind prin mine viata Lui de biruinta. In adevar, NUMAI Domnul ISUS Christos Insusi a putut trai o viata curata si dreapta , cum afirma Romani 5;10, El nu te impaca doar cu Dumnezeu prin moartea Sa, dar El te izbaveste clipa de clipa prin viata Sa, si anume , EL nu a murit doar pentru ce ai savarsit, ci El a inviat ca sa traiasca in tine, sa ia locul a ceea ce esti.

Puterea Lui pentru slabiciunea ta!
Intelepciunea Lui pentru lipsa ta de pricepere!
Forta Lui pentru pasivitatea ta!
Harul Lui pentru lacomia ta!
Dragostea Lui pentru desfraul tau!
Pacea Lui pentru problemele tale!
Bucuria Lui pentru durerea ta!
Belsugul Lui pentru saracia ta!

Acesta este Canaanul!
Dumnezeu cu Mana tare te-a scos din intuneric si din pacat
si te-a adus in ISUS!



















In 2 Petru 1:3,4- "Dumnezeiasca Lui putere ne-a daruit tot ce priveste viata si evlavia, prin cunoasterea Celui ce ne-a chemat prin slava si puterea Lui, prin care El ne-a dat fagaduintele Lui nespus de mari si scumpe, ca prin ele sa va faceti partasi firii dumnezeiesti". amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică