miercuri, 27 februarie 2008

Cum sa-ti reglezi ochii ca sa vezi Cerul?
















Iubesti venirea Domnului ISUS CHRISTOS?
Inainte de a lasa mesajul de aseara de la Vox Dei. Aceasta Intrebare imi scalda mintea mea. Asta se vede prin modul in care traiesc daca il astept cu dragoste si in curatie.

Isaia 61:10 spune:

" Ma bucur in Domnul si sufletul Meu este prin de veselie in Dumnezeul Meu; caci M-a imbracat cu hainele mantuirii, M-a acoperit cu mantaua izbavirii, ca pe un mire impodobit cu o cununa imparateasca, si ca o mireasa, impodobita cu sculele ei."

Insa Dumnezeu " nu ne poate da ce este mai bun atata timp cat ochii nostrii sunt indreptati spre lucrurile acestei lumi'.

Acum urmeaza Un Amvon , Un Cuvant, doi Frati, Doua unelte Pentru Slava Imparatului, doi mesageri si acelasi Mesaj. "Ridica-ti OChii catre cer", Doi soli ai lui ISUS CHRISTOS.:)

Doru & Nisti Popa- Vox Dei marti 26 feb 2008.

1 Petru 4:7-11

7. Sfârşitul tuturor lucrurilor este aproape. Fiţi înţelepţi dar, şi vegheaţi în vederea rugăciunii.

8. Mai presus de toate, să aveţi o dragoste fierbinte unii pentru alţii, căci dragostea acoperă o sumedenie de păcate.

9. Fiţi primitori de oaspeţi între voi, fără cârtire.

10. Ca nişte buni ispravnici ai harului felurit al lui Dumnezeu, fiecare din voi să slujească altora după darul, pe care l-a primit.

11. Dacă vorbeşte cineva, să vorbească cuvintele lui Dumnezeu. Dacă slujeşte cineva, să slujească după puterea, pe care i-o dă Dumnezeu: pentru ca în toate lucrurile să fie slăvit Dumnezeu prin Isus Hristos, a căruia este slava şi puterea în vecii vecilor! Amin.

a) In Drum spre Damasc Saul a fost orbit de Lumina Slavei Lui Christos, apoi in transformarea realitatii sale spirituale a scris Epistola Galateni : " 6:11. Uitaţi-vă cu ce slove mari v-am scris, cu însăşi mâna mea!".

Fapte 26:13-18

13. Pe la amiază, împărate, pe drum, am văzut strălucind împrejurul meu şi împrejurul tovarăşilor mei o lumină din cer, a cărei strălucire întrecea pe a soarelui.

14. Am căzut cu toţii la pământ; şi eu am auzit un glas, care-mi zicea în limba evreiască: ,Saule, Saule, pentru ce Mă prigoneşti? Îţi este greu să arunci, cu piciorul înapoi în vârful unui ţepuş.”

15. ,Cine eşti, Doamne?’ am răspuns eu. Şi Domnul a zis: ,Eu sunt Isus, pe care-L prigoneşti.

16. Dar scoală-te, şi stai în picioare; căci M-am arătat ţie, ca să te pun slujitor şi martor atât al lucrurilor, pe care le-ai văzut, cât şi al lucrurilor, pe care Mă vei vedea făcându-le.

17. Te-am ales din mijlocul norodului acestuia şi din mijlocul Neamurilor, la care te trimit,

18. ca să le deschizi ochii, să se întoarcă de la întuneric la lumină, şi de sub puterea Satanei la Dumnezeu; şi să primească, prin credinţa în Mine, iertare de păcate şi moştenirea împreună cu cei sfinţiţi.”

Ca sa vezi cerul lui Dumnezeu ai nevoie de o minte spalata si curata prin Sangele lui ISUS CHRISTOS, si ai nevoie de "toate mintile" - Luca 8:26-35.

Psalmistul David ne ofera aceeasi directie de izvbavire in aceasta viata. Cerul luminos al lui Dumnezeu.

Psalmul 121:1-2

1. Îmi ridic ochii spre munţi... De unde-mi va veni ajutorul?

2Ajutorul îmi vine dela Domnul, care a făcut cerurile şi pămantul.

Odata ce ai privit cerul lui Dumnezeu nu te mai poti uita la lucrurile din lume.

Daca punctul tau de referinta in aceasta lume va fi Pamantul atunci nu vei fi pregatit pentru Cerul lui Dumnezeu.

Scriptura spune in Eclesiast 1:8 ca "ochiul nu se mai satura privind". Dar ce privesti? Traiesti ca fiu al luminii sau ca fiu al intunericului?

Despre copiii lui Dumnezeu din cartea evrei ni se precizeaza un lucru esential despre ei " aveau ochii atintiti spre Rasplatire". Cand privesti cerul nu mai poti privi cu placere la pacat, pamant si lume.

1 petru 4:7 Sfârşitul tuturor lucrurilor este aproape. Fiţi înţelepţi dar, şi vegheaţi în vederea rugăciunii.

Eu stiu cand vine Domnul ISUS.Biblia spune " IATA EU VIN CURAND" El poate veni acum cand citesti mesajul asta, sau maine.

Iacov 5:8-9
8.
Fiţi şi voi îndelung răbdători, întăriţi-vă inimile, căci venirea Domnului este aproape.
9.
Nu vă plângeţi unii împotriva altora, fraţilor, ca să nu fiţi judecaţi: iată că Judecătorul este chiar la uşă.

1 Ioan 2:18
Copilaşilor, este ceasul cel de pe urmă. Şi, după cum aţi auzit că are să vină anticrist, să ştiţi că acum s-au ridicat mulţi anticrişti: prin aceasta cunoaştem că este ceasul de pe urmă.



















Strigatul din Apocalipsa 22:17:20

17. Şi Duhul şi Mireasa zic: „Vino!” Şi cine aude, să zică: „Vino!” Şi celui ce îi este sete, să vină; cine vrea, să ia apa vieţii fără plată!
18. Mărturisesc oricui aude cuvintele prorociei din cartea aceasta că, dacă va adăuga cineva ceva la ele, Dumnezeu îi va adăuga urgiile scrise în cartea aceasta.
19. Şi dacă scoate cineva ceva din cuvintele cărţii acestei proorocii, îi va scoate Dumnezeu partea lui de la pomul vieţii şi din cetatea sfântă, scrise în cartea aceasta.”
20. Cel ce adevereşte aceste lucruri, zice: „Da, Eu vin curând.” Amin! Vino, Doamne Isuse!

Obisnuiesti sa privesti spre cer cand te azvarli subt asternutul tau?
Poate in noaptea asta poti spune in rugaciune " Doamne, eu sunt pregatit, poate in noaptea asta voi fi impreuna cu Tine".

In Apocalipsa vedem O Mireasa Pregatita, Biserica.
Insa cum arata o mireasa pregatita?

Efeseni 6:13-18

13. De aceea, luaţi toată armătura lui Dumnezeu, ca să vă puteţi împotrivi în ziua cea rea, şi să rămâneţi în picioare, după ce veţi fi biruit totul.
14. Staţi gata dar, având mijlocul încins cu adevărul, îmbrăcaţi cu platoşa neprihănirii,
15. având picioarele încălţate cu râvna Evangheliei păcii.
16. Pe deasupra tuturor acestora, luaţi scutul credinţei, cu care veţi putea stinge toate săgeţile arzătoare ale celui rău.
17. Luaţi şi coiful mântuirii şi sabia Duhului, care este Cuvântul lui Dumnezeu.
18. Faceţi în toată vremea, prin Duhul, tot felul de rugăciuni şi cereri. Vegheaţi la aceasta, cu toată stăruinţa, şi rugăciune pentru toţi sfinţii,

Daca am citit cu atentie vs. 17 observam "Sabia Duhului"

a)MIREASA PLACUTA LUI DUMNEZEU ESTE O MIREASA RAZBOINICA!.

b)Mireasa Placuta lui Dumnezeu traieste in ADEVAR si uraste minciuna.

Ioan 8:44
Voi aveţi de tată pe diavolul; şi vreţi să împliniţi poftele tatălui vostru. El de la început a fost ucigaş; şi nu stă în adevăr, pentru că în el nu este adevăr. Ori de câte ori spune o minciună, vorbeşte din ale lui, căci este mincinos şi tatăl minciunii.

Ioan 3:21
Dar cine lucrează după adevăr, vine la lumină, pentru ca să i se arate faptele, fiindcă sunt făcute în Dumnezeu.”

Apocalipsa 22:15
Afară sunt câinii, vrăjitorii, curvarii, ucigaşii, închinătorii la idoli, şi oricine iubeşte minciuna şi trăieşte în minciună!

Efeseni 4:25
De aceea, lăsaţi-vă de minciună: „Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul”, pentru că suntem mădulare unii altora.

c) O mireasa care nu are adevarul in inima nu este o mireasa pregatita pentru CER.

d) O mireasa placuta va trai in Neprihanirea lui Christos.
Neprihanire nu prin puterea noastra . Sangele lui ISUS Christos te apara daca ramai in EL.

e) ravna- O Mireasa Placuta lui Dumnezeu este cea care il asteapta pe ISUS si care vorbeste mereu despre Mirele ei ISUS CHRISTOS.

Esti innebunit dupa Domnul ISUS CHRISTOS?

f) O mireasa placuta lui Dumnezeu este veghetoare.
Vegheaza : 1)
Fiţi treji, şi vegheaţi! Pentru că potrivnicul vostru, diavolul, dă târcoale ca un leu care răcneşte, şi caută pe cine să înghită. 1 Petru 5:8
2) Rugandu-se ca ISUS CHRISTOS sa vina cat mai repede.

Ea se roaga seara si dimineata si nu pleaca la facultate, servici pana nu se uita spre cer si spune " VINO DOAMNE ISUSE"

Ea dezvolta ochii de santinela foarte ageri si vigilenti. Este mereu atenta cu viata ei.
Apoi are o
"dragoste fierbinte unii pentru alţii, căci dragostea acoperă o sumedenie de păcate." 1 petru 4:8.

Privirea ei este a) o privire inteleapta b) o privire agera c) o privire indragostita.
Astfel arata si azi o mireasa.

Cea mai mare PORUNCA este : SA IUBESTI...!

Testul demonstratiei :

1 Ioan "sa ne iubim unii pe altii" - prin asta oamenii il vor vedea pe Dumnezeu:).

Cea mai mare VIRTUTE - DRAGOSTEA.

1 Corinteni 13:4-7

4.Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,
5. nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,
6. nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,
7. acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul.

Tot ce facem azi daca nu are Iubirea lui Christos, tot ce facem si daca nu facem din dragoste pentru Dumnezeu nu va avea nici o rasplata, nici un ecou in eternitate, nici un efect.

Priviti spre CER si unul la altul iubindu-va !

Andrei Patrinca 4 realitati spirituale.

1) Domnul ISUS - Luminatorul in noaptea lumii
2) Intalnindu-L pe EL nu vei mai putea merge la fel si in viata ta se va lumina de ziua.
3) Chemarea luminii este individuala dar drumul spre Lumina este colectiv! ( asta imi place de numa)
4) Noaptea aproape s-a sfarsit, se apropie ziua".

Cand Trandafirii au inflorit ...sa spunem cu toti...
Vino Doamne mai degraba.

__________________________________________________

Amin.Maranata.

Iubiti-va .....in asta consta fiecare fila din Scriptura. Si fiti predati in Mana Lui ISUS stiind ca de acolo nu va poate smulge nimeni. Pregatiti Asteptati Cerul Etern.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică