joi, 3 ianuarie 2008

Taina Dragostei Lui ..





















Corul Sanctus la deva 30 dec 2007.
.. .sus la cetate.

Pentru noi e taina mare....
de Niculita Moldoveanu

Pentru noi, e taina mare o Ce va fi in viitor:
Poate e o zi cu soare... o Poate e o zi cu nor...
Insa stiu ca-ngrijorarea o Sa mi-o scot ar trebui.
Dumnezeu si indurarea, o In etern, vor dainui.

Cor: /: Nu pot sti ce fi-va maine, o Insa stiu ca Dumnezeu
Ingrijeste si de mine, o Caci si eu sunt fiul Sau. :/

Parca urc pe trepti-de-aur, o Catre culmi de har ceresc,
Si zaresc maret tezaur - o Oare cand il dobandesc?
E un loc de stralucire, o Curcubeu multicolor.
Cand voi fi, in nemurire, o Cu al meu Mantuitor?

Ce va fi, e taina mare... o S-ar putea s-ajung sarac...
S-ar putea sa n-am mancare, o Sau sa n-am ce sa imbrac.
Pentru flori si pasarele, o Dumnezeu e Tata bun,
Insa vrea, prin orice rele, o Eul meu sa il supun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică