miercuri, 2 ianuarie 2008

praise Him in Precious Time






















Venisem de la intalnirea de la Andrei cu tinerii si am descoperit o carte veche de cantari rare si de o bunatate reala. Laudati pe Domnul in orice vreme.
Alaturi de EL viata este frumoasa.



Zi de zi, clipită de clipită
Eu primesc sfinte puteri de sus
Să înving mereu orice ispită
Fiind condus de-al meu iubit Isus.

COR: :/El ce întrece orice bunătate
Îmi dă zilnic tot ce-are mai bun
Sunt convins că Domnul ştie toate
Lui mă închin şi tot Lui mă supun./:

Mă ajută în orice încercare
Să mă-ncred doar în Cuvântul Tău
Ca să nu pierd dulcea mângâiere
Ce-o primesc mereu la sânul Tău.

Mă ajută ca-n orice durere
S-o primesc ca şi din mâna Ta
Ceas cu ceas purtat de-a Ta putere
Până ajunge-voi în ţara Ta.

- amin -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică