sâmbătă, 1 decembrie 2007

SChimbarea in bine ..incepe cu mine
















Sala Sporturilor Cluj. 30 noiembrie .seara ..cu o zi inaintea de Unirea MARE, tineretul roman ..doreste o reaprindere a inimii pentru Dumnzeu. Vin din toate culorile spirituale....din toate judetele ...pentru Schimbare., Trezire, Pasiune si Lupta ..lupta ce nu mai trebuie castigata !!ci doar primita din MANA lui ISUS .

Mesajul robului Pushtan pare la inceput general.."CUM POATE FI SALVATA TARA noastra?".
Dumnezeu s-a saturata de autoneprihanirea noastra si incepe sa spuna din cer ....NU! STOP! Sunteti impartiti ...divizati si segregati . Vreau Romania sa o trec in lista tarilor binecuvantate.

Solutia pentru noi, pentru tara si pentru romani este un singura...
o solutie spirituala.

1) SA trec ! de la autopromovarea de sine / la PROMOVAREA LUI DUMNEZEU.
sa nu ne mai facem reclama noua .si "crestinismului" nostru ci Lui Dumnezeu/.
- In fata Rugului aprins Ilie nu s-a promovat pe sine ..ci a iesit din cadru ..pentru ca in poza sa apara doar Dumnezeu.

aplicatie personala : vorbeste despre El ..traieste prin El in fiecare zi ..prin cantare ..vers si poezie..
Gravitate daca nu imi asum responsabilitatea -" daca tac eu- va canta Gutza"

2) SA trec! de la increderea in fortele proprii la increderea in Forta Lui Dumnezeu!
Cantam " Dumnezeu e taria mea" nu noi.
Dumnezeu nu smereste pe nimeni- El doar umileste.

3) SA ma intorc de la calea mea ..la CALEA Lui Dumnezeu

sa cautam " Fatza Lui" nu alte directii.

4) Intoarcere de la AUTOTOLERARE la AUTOEXAMINARE
fii necrutator cu tine ..fii dur cu tine insuti.


2 cronici 7:14-15....

14 dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate dela căile lui rele, -îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi -i voi tămădui ţara. 15 Ochii Mei vor fi deschişi de acum, şi urechile Mele vor fi cu luare aminte la rugăciunea făcută în locul acesta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică