luni, 26 noiembrie 2007

Un cantec rasuna in inima mea











NU te teme niciodata de umbre, ele arata

doar ca lumina exista in apropiere..


UN CÂNTEC RASUNA

1. Un cântec rasuna în inima mea,
E dragostea pentru Isus;
Ea arde ca flacara neîncetat
Si ma fericeste nespus!
Orice plâns amar si dureri de jar,
Ce-mi pasa de sunt pe-a mea cale
Când stiu ca Isus ma iubeste nespus
Si m-asteapta în ceruri sus!

2. Un cântec de dragoste am faurit,
Cu el, Doamne, vreau sa-Ti slujesc;
Si din zori de zi pâna-n noapte târziu
Vreau mereu sa-Ti spun: Te iubesc!
Nicicând n-oi uita ca-n iubirea Ta
Ca jertfa Te-ai dat pentru mine,
Cumplitu-mi pacat pe vaci mi l-a spalat
Al Tau sânge nevinovat.

3. Un cântec rasuna prin munti si prin vai
Si chiar peste mari s-a întins;
Rasuna voios si strabate mereu,
Tot pamântu-acum a cuprins.
Oferiti prinos ca-n Isus Hristos
Iertata va e orice vina!
Sa fie slavit al meu Domn preaiubit
C-al meu suflet l-a mântuit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică