vineri, 9 ianuarie 2009

Pace tie, cititorule...


“Tatal meu a murit cand eu aveam treisprezece luni. Nu am nici o amintire personala despre el si foarte putine lucruri imi amintesc de scurta lui viata pe pamant. Indragesc nespus de mult cateva fotografii in care el apare cu parul ciufulit tinand in brate un bebelus grasut cu carliontii aurii, adica pe mine. Mai am o statuieta pe care el a sculptat-o cand era copil si cateva carti din biblioteca lui, printre care o Biblie Scotfield cu referinte, foarte uzata. Chiar si acum intrezaresc aspecte ale relatiei tatalui meu cu Dumnezeu citind notitele de pe marginea Bibliei, pentru ca a folosit spatiile goale pentru a tine un fel de jurnal spiritual. Nu se gandea niciodata la mine atunci cand a scris aceste note, pentru ca eu nici nu existam inca. Cu toate acestea, dupa atat de multi ani, eu sunt miscat, indemnat si convins atunci cand citesc despre propria lui relatie cu Dumnezeu.” (Philip Yancey, Biblia pe care a citit-o Isus, ed. Noua Speranta, pg.126)

Interesant- Biblia parintilor vorbeste acum dar si peste ani urmasilor nostri. O Biblie uzata si cu insemnari vorbeste despre o relatie stransa, intima cu Dumnezeu. Poate ca este singurul caz in care „poti adauga” ceva la Biblie- insemnarile tale. O Biblie curata si nerasfoita vorbeste de asemenea. Ce mai spune Biblia ta celor ce-o vor deschide?
Cati ani ai de credinta pe Calea lui Hristos? De cate ori ai citit Biblia in toti acesti ani?
Suntem inca la inceputul unui nou an si poate inca nu v-ati hotarat ce planuri sa puneti in aplicare anul acesta. Desi sunt convins ca multi dintre voi ati reinceput citirea Bibliei vreau totusi sa amintesc si altora acum cand inca se mai pot alatura plutonului. Eu sunt pe la Geneza 42. Daca n-ai inceput inca, poti recupera usor. Indiferent care ti-ar fi planurile pentru 2009, citirea Bibliei este si ramane o binecuvantare de la Dumnezeu. Lasa-te dus cu gandul in lumea lui Dumnezeu, mergi pas la pas cu oamenii credintei si astfel mintea iti va fi pazita in siguranta. Asa vei putea fi biruitor in luptele ispitelor: traieste cu mintea in lumea lui Dumnezeu chiar daca cu trupul esti in lumea satanei.
Un an nou, un nou inceput in cazul in care anul trecut n-ai reusit sa citesti Biblia asa cum ti-ai propus. Un an nou dar si o noua oportunitate de a citi Biblia anul acesta. Un mod special si efficient pentru ca urmasii tai sa stie c-ai avut si tu un Tata.
„…Chiar si acum intrezaresc aspecte ale relatiei tatalui meu cu Dumnezeu citind notitele de pe marginea Bibliei…” (P.Y.)
From Yobediah Source

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică