sâmbătă, 23 august 2008

Empatia 6













Rugaciunea lui Francisc d' Assisi

"Doamne, fa-ma un instrument al Pacii Tale.
Acolo unde exista ura sa seman dragoste.
Sa seman iertare, acolo unde este rana,
Credinta, acolo unde este indoiala,
Speranta, acolo unde este disperare,
Lumina, acolo unde este intuneric,
Si bucurie, acolo unde este tristete.

O,Stapane divin, ajuta-ma
Sa caut sa mangai, nu sa fiu mangaiat,
Sa inteleg, nu sa fiu inteles,
Sa iubesc, nu sa fiu iubit.
Pentru ca daruind, primim;
Iertand suntem iertati,
Si murind ne nastem pentru viata vesnica."

Da Doamne fa-mi viata o rugaciune ..nu cuvinte goale.
amin!

4 comentarii:

  1. E greu să şi realizezi ceea ce spune rugăciunea, dar nu imposibil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este.
    Adevarul este cel mai greu de trait.
    SI cel mai usor este de imitat.

    Cu Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile, celui ce crede.

    Dumnezeu zilele acestea m-a cercetat cu o intrebare: " Mai poti spune tu alex ca este "imposibil" cant EU pun in tine pe Fiul Meu ISus sa locuiasca in tine si Prezenta Duhului Sfant?

    Asta inseamna idealism si imposibilitate- sa il iau pe Dumnezeu in serios.
    Sa imi doresc sa fiu sfant cum este Isus sfant. Sa fiu curat cum este EL curat, sa fiu desavarsit cum este EL desavarsit.
    Si asta o pot realiza doar prin Cuvant si Rugaciune, prin unire cu Isus si sub calauzirea Duhului Sfant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi a propos de imposibil... cineva zicea că atunci când ai făcut tot posibilul omenesc, du-te la Dumnezeu pe birou cu dosarul "Imposibil", deoarece "ce este cu neputinţă la oameni, este cu putinţă la Dumnezeu".

    Avem nevoie de oameni, lucrători şi bărbaţi ca tine în lanul de seceriş, Alex!

    Dumnezeu să-ţi îmtărească mâna şi să-ţi lumineze cărarea ! E imposibil să facă altfel, nu?

    By the way, am de gând să scriu curând despre această "imposibilitate" de a fi totalmente cum a fost Isus, din ce am învăţat recent la Keswick, Timişoara 2008. Te invit să mă vizitezi, poate că împreună vom înţelege mai bine şi practic cum să realizăm acest lucru.

    O seară... răcoroasă, numa' bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi ne uitam la ce este imposibil. Dumnezeu are alta perspectiva.

    EL imi vede tot ce sunt eu, imi vede caderile mele, imi vede defectele mele si totusi dragostea Sa nu se indeparteaza de la mine. Doar El poate iubi un chip de lut in asa fel incat sa dea totul pentru el. Nu exista har ieftin. El m-a facut printul Sau.

    Insa toate prin har.
    Nu prin merite, performante, fapte - pentru a nu deveni nimeni orgolios, mandru ,arogant, plin de sine sau laudaros.
    DIn El prin El si pentru El sunt toate lucrurile.
    Si noi suntem tot pentru Numele Lui cel sfant.

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică