joi, 8 mai 2008

Isuse culme minunata






















Aleg cantarile pentru maine la adunare si ma uimesc de puterea cuvintelor din ele.
Dumnezeu merita lauda si cinstea.
Isuse, culme minunatã

1. Isuse, culme minunatã de unde-L vãd pe Dumnezeu,
/: Ce viatã minunatã
Adus-ai sufletului meu! :/

2. E-atâta bunãtate-n Tine, Stãpâne-atât de scump si bun,
/: Cât cu-al meu glas printre suspine
În veci eu n-am sã pot sã spun! :/

3. Atâta milã si iubire, Isuse,-n Tine am aflat,
/: Cât n-o sã poatã niciodatã
Sã spunã-un pãcãtos iertat! :/

4. Atâta dragoste si pace eu aflu-n Tine zi de zi,
/: Mai mult decât credeam, Isuse,
Sau îmi puteam închipui! :/

5. Cu ce cuvinte-Ti voi da slavã când Tu mã faci acum sã am
/: Atâta har cât altãdatã
Nici sã-mi închipui nu-ndrãzneam! :/

6. Cum, cand in tot ce pot Isuse
Eu sunt atat de slab si mic
/Si-n neputinta mea, mai vrednic
De Tine n-am nimic, nimic /

7. Primeste jertfa unor lacrimi si darul cântecului smuls
/: Din taina unei inimi care
Ti-ar da, dar n-are ce mai mult! :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică