luni, 14 aprilie 2008

experienta lui Yobediah cu Isus
















Multi dintre voi inca mai dorm la ora asta, si aveti tot dreptul dupa o noapte de somn furat pe autocar. Oricare ar fi ideile care le aveti privitoare la zilele trecute, le puteti posta aici.

Am invatat ca abandonarea, capitularea, nu in fata problemelor, ci in mana puternica a lui Dumnezeu, inseamna succes total si biruinta nesperata. Seara de 12 aprilie 2008 a fost una care probabil a trecut pe langa noi si tot ce`a ramas a fost sentimentul datoriei implinite si emotiile dinaintea concertului. Insa au fost suflete care si-au ridicat multe semne de intrebare in cartusiera mintii, multi au fost redusi la lacrimi de regrete sau de bucurie.

Si totul s-a intamplat pentru ca Dumnezeu a ales sa ne puna in fata testului credintei, sa ne faca sa ne ascundem in El grijile, necredinta noastra s`o inlocuim cu una reala si adevarata, si sa pasim inainte chiar daca la un moment dat, pamantul pe care terbuia sa pasim parca nici nu exista. (Prietenii stiu de ce). EL l-a creat special pentru noi. Trebuie sa recunosc ca Isus cel intrupat a corectat multe dintre ideile rigide si greu de acceptat pe care le aveam legate de Dumnezeu. De ce sunt crestin?, hmm ma intreb uneori; sa fiu sincer, motivele se reduc la doua: 1)lipsa unor alternative mai bune si 2) ISUS. Cu o minte stralucitoare, inflexibil, bland, creativ, subtil, invincibil, paradoxal de umil - ISUS face fatza oricarui examen la care este supus. PE EL IL VREAU CA DUMNEZEU AL MEU.

E nevoie de visatori ; asa ca Iosif care visa snopi, soare, luna si stele..adica visa departe. Iar cand subconstientul nu`l ajuta el isi faurea visuri din nimic. Cand n`a mai avut visuri i-a ajutat pe altii sa le inteleaga. Aruncati de cel rau voitor in groapa deznadejdii am fost scosi de acolo de oameni ce au spus ca visul poate fi atins. Multumim Dani pentru indrazneala ta, ca ti`ai pierdut din somn si timp ca sa organizezi proiectul acesta cu intelepeciunea data de Domnul. Multumim Lari pentru zambetul tau de dincolo de bagheta care te facea sa tremuri; ne-ai salvat de multe ori cand am dat-o in bara vei face istorie...daca nu deja ai inceput`o.

Aprecieri pentru TeDeum, si Sanctus. Ati fost la inaltime, si pe scena dar si la fileu. Noi nu ne batem pentru faima, care canta mai bine, cine a primit mai multe id-uri de mess; singura competitie sa fie aia care aduce pe oameni la Cristos. Iar motivatiile sa fie corecte si sanatoase. Daca gasesc in mine o dorinta pe care nici o experienta din lumea asta nu o poate satisface,atunci cea mai probabila explicatie e aceea ca am fost creat pentru o alta lume, spunea C.S. Lewis intr`un loc. Continuati sa visati, sa slujiti scopului Imparatiei lui Dumnezeu, sa va incredeti in bunatatea LUi

Pocaitii sunt si ei oameni chiar daca sunt de pe altă planeta.

Chiar n-ati observat asta ?

Citat : Yobediah
Multumesc Radu de consecventa ta.
Ramai fidel Intereselor Cerului .

2 comentarii:

  1. Neata la toti :)! adevarul e ca inca nu mi-am revenit. Inca simt in mine oboseala de dupa tot, un soi de regret ca nu am facut mai mult....Ramanem in lumea noastra mica, intelegem cercul nostru, trecem prin evenimente si ramanem cu urme de sentiment, cu oameni lasati in umbra reflectoareleor si ne intoarcem acasa multumiti ca "a sunat bine". cred ca putem face mai mult.
    Poate era mai frumos sa stam mai mult unii cu altii, dar poate e mai important ca am fost pe aceeasi scena si atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost presati de timp, cu siguranta ca puteam dezvolta relatii frumoase intre noi si voi.Insa este mai important ca am Privit la Frumusetea Domnului cel Viu si L-am laudat impreuna.
    ASta vom face o eternitate.
    Te salut

    RăspundețiȘtergere

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică